Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zojuist met m'n dealer gebeld over de update van de Se7en navigatie:

- Bluetooth update vanaf maandag 10 mei beschikbaar via MijnKia.nl

- Update Nederlandse navigatie eind juni beschikbaar

Posted

Enig idee of die update ook is voor BT radio, dus de uitvoeringen zonder navigatie. Zo ja weet je al hoe dat gaat via MijnKia.nl???

Posted

Hallo,

Ik krijg op "Mijn Kia" de melding:

Uw account is nog niet geactiveerd

Maar hij heeft altijd gewoon gewerkt.

(het verwijderen van de cookies helpt niet)

Hebben meer mensen hier last van?

En ik ben ook geinteresseerd in hoe de update in zijn werk gaat.

Posted
Enig idee of die update ook is voor BT radio, dus de uitvoeringen zonder navigatie. Zo ja weet je al hoe dat gaat via MijnKia.nl???

Ik weet niet of deze update alleen voor de Se7en is.

Volgens mij moet je na het downloaden iets op een usb stick zetten en deze in de auto in het usb slot stoppen.

Posted (edited)
Hmm zie geen update staan bij mijnkia.

Gr Yolanda

Zojuist met m'n dealer gebeld over de update van de Se7en navigatie:

- Bluetooth update vanaf maandag 10 mei beschikbaar via MijnKia.nl

- Update Nederlandse navigatie eind juni beschikbaar

ff wachten nog.

Mijn dealer mailde mij dat zij de update al hebben. ff kijken hoe het met mijnkia gaat en anders laat ik de dealer de update uitvoeren. Is toch service.

Edited by rednAS77
Posted

Hoi Allemaal, Ik zou ook graag de bluetooth update ontvangen voor de Cee'd Se7en SW BS. Kan iemand deze update straks ergens neerzetten op een site zodat deze voor iedere KIA rijder beschikbaar is ? Duizend maal dank ook namens meerdere KIA rijders denk ik. Verder is het een hele fijne auto om te rijden rij er zelf nu een week mee en moet zeggen stond verbaasd over de rij eigenschappen en comfort, voor die prijs veel voor weinig geld.

Groeten, Mede Kia rijder.

Posted
ff wachten nog.

Mijn dealer mailde mij dat zij de update al hebben. ff kijken hoe het met mijnkia gaat en anders laat ik de dealer de update uitvoeren. Is toch service.

Gister onze Cee'd SW 7 gekregen, heerlijke wagen. Dealer heeft de nieuwe update al er gezet!! Nu wachten op de update voor navi!!

Posted
Hallo,

Ik krijg op "Mijn Kia" de melding:

Uw account is nog niet geactiveerd

Maar hij heeft altijd gewoon gewerkt.

(het verwijderen van de cookies helpt niet)

Hebben meer mensen hier last van?

En ik ben ook geinteresseerd in hoe de update in zijn werk gaat.

ik heb hier ook last van

Posted (edited)
Ik kan ook geen update zien op MijnKia.

Heeft iemand dit wel al gezien/gedownload?

Als het goed is kom hij vandaag (10 mei) op mijnkia. Ik was ook een beetje blond:D, omdat ik ook de datum niet had gezien/gelezen.

De update staat op de site.

Edited by Yobaco
Posted

Misschien een domme vraag maar ik stel hem toch even :

Maakt deze update het ook mogelijk om de inhoud van het telefoonboek uit de mobiele telefoon zonder PBAP te synchroniseren ?

Tot nu toe is dat niet gelukt omdat mijn Samsung Soul SHG-U900 geen PBAP ondersteunt.

Posted

Heel goed DeOS! Vooral voor diegenen die moeite hebben om op MijnKia.nl te komen.

Posted

Thx voor de link DeOS, ik kreeg ook telkens een foutmelding bij het inloggen. De update zal ik vanavond ff installeren.

Zoals ik het lees is het echter alleen een update voor het geluid van de bluetooth verbinding en staat er niets over het connecten en overnemen van het telefoonboek, we zullen zien.

Eind juni de update voor de nederlandse taal :P kunnen we mooi nederlands gesproken naar frankrijk ;)

Grtz. Gstar

Posted

Update geinstalleerd, ging zonder problemen.

Echter had ik gehoopt dat het systeem niet meer zou bevriezen zodra ik de telefoon heb gepaired. Helaas....:-(

Dus niet een algemene BT update, alleen verbetering geluid. Maar ja, wat heb je aan een verbeterd geluid als je niet eens kunt bellen!

Posted
Update geinstalleerd, ging zonder problemen.

Echter had ik gehoopt dat het systeem niet meer zou bevriezen zodra ik de telefoon heb gepaired. Helaas....:-(

Dus niet een algemene BT update, alleen verbetering geluid. Maar ja, wat heb je aan een verbeterd geluid als je niet eens kunt bellen!

Ik ben volgens ontvanger beter te verstaan. Nu heb ik het volgende probleem. 1st problemen met bellen en geluid van mijn Nokia 6300 (werk gsm), werkt nu goed. Je kunt telefoonboek niet over zetten. prive gsm, nokia 5800, pairde eerst goed nu wel verbinden maar bellen en ontvangen niet mogelijk.

Morgen maar eens opnieuw toevoegen en kijken of het dan beter is.