Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Dat is balen, een vette kras achterop

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Spotrepair kan voordelig zijn, maar ik vind het meer een lokkertje.

Ik ben ook bij zo'n bedrijf geweest. Zie je op de website allerlei foto's met prijsindicatie. En in de ontvangstruimte hangt ook een prijslijst met "spot"prijzen. Maar als puntje bij paaltje komt dan ben je meer kwijt dan je lief is.

Het is natuurlijk net zo dat jouw schade moeilijker is dan de voorbeelden.

Wat in ieder geval geldt is dat hoe hoger de beschadiging op de carrosserie zit hoe duurder het zal zijn. Een kras onzichtbaar wegwerken op ooghoogte is moeilijker dan een kras aan de onderkant van je bumper omdat je die nooit van dichtbij ziet en het dus wat minder precies komt.

Geplaatst

Zo erg dat een of andere jaloerse zak daar een kras op heeft zitten trekken!

Zelf heb ik mijn auto ook nog geen 2 maand en wil ik nooit het moment meemaken dat er een kras opzit. Hopelijk komt het snel in orde, want da verdiend niemand en zeker niet met deze mooie kleur en auto.

• 2 weken later...
Geplaatst

Tijdje in de clinch gelegen met verzekering. Zou teruggaan naar 65% (omgerekend euro 400) plus mijn eigen risico. Coulance regeling getroffen en nu allen mijn eigen risico. :-P

Het weekend op zoek naar een herstelbedrijf in de buurt van Arnhem-Nijmegen.

Moeten dan ook weer de waxoyl aanbrengen op de achterklep.

Geplaatst
Moeten dan ook weer de waxoyl aanbrengen op de achterklep.

???? Moet dat hahahaah wat een onzin. En dat moet je ook weer gaan betalen zeker. Ik zou zeggen tegen die knakker steek die waxoyl behandeling maar waar de zon niet schijnt.

Als je niet te ver uit de buurt woont, kan je ook van mij een wax behandeling krijgen dan die onzin wax van hun.

Laatst een nieuwe Alto Gt gekocht voor de vrouw en moest ook gaan betalen voor een Waxoyl behandeling, heb hem ook gelijk duidelijk gemaakt dat er helemaal geen waxoyl behandeling op komt en ik er ook nie voor ga betalen.

Geplaatst

Hoi Allemaal, ik wilde even melden dat mijn schade (klein) hersteld is en het me uiteindelijk niks gekost heeft. Je ziet er niks meer van.

Dankje dealer!!

Geplaatst
Hoi Allemaal, ik wilde even melden dat mijn schade (klein) hersteld is en het me uiteindelijk niks gekost heeft. Je ziet er niks meer van.

Dankje dealer!!

Bedoel jij de folie die niet goed geplakt was of de parkeerschade?

Geplaatst
Bedoel jij de folie die niet goed geplakt was of de parkeerschade?

Mensen hadden een deur tegen mijn deur aangeslagen.... gewoon een stuk lak was eruit... ze hebben het hersteld. Uiteindelijk met poetsen was er alleen nog twee pitten over, deze zijn opgevuld en weggewerkt.

Geplaatst
Mensen hadden een deur tegen mijn deur aangeslagen.... gewoon een stuk lak was eruit... ze hebben het hersteld. Uiteindelijk met poetsen was er alleen nog twee pitten over, deze zijn opgevuld en weggewerkt.

Oh, mooi! Hoe zit het met de andere puntjes, zoals de doorzichtige beschermfolie dan? Wordt dat ook nog op korte termijn hersteld?

Geplaatst
Oh, mooi! Hoe zit het met de andere puntjes, zoals de doorzichtige beschermfolie dan? Wordt dat ook nog op korte termijn hersteld?

Daar is die nu voor heen hoor... :) ik was vergeten te melden dat dit al hersteld was. Toen ik die workshop steenslag verwijderen kreeg.

Geplaatst

Dwalen we een beetje af van mijn schade?.:wink:

Ik ga niets betalen, muv mijn eigen risico. dus de waxoyl betaalt de verzekering.

• 1 maand later...
Geplaatst

gelukkig maar en nu hopen dat iedereen netjes van je auto afblijft!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...