Jump to content

Recommended Posts

Posted

Yep,weer een Kia erbij in Nederland,1.4 Ceed SW Seven.

Na 23 jaar Suzuki (Alto,Baleno)nu een Kia.Lang gewikt en gewogen en vele testen gelezen te hebben besloten om een Kia te kopen.Al in januari aangemeld op het forum om veel informatie te zoeken nu toch effe voorstellen.Proefrit gemaakt en gelijk overstag gegaan.Heb er nu 1100 km op zitten en bevalt super.

wat een comfort en ruimte,alleen nog afwachten hoe hij rijdt met (kleine caravan).hopelijk komt de update van de navigatie snel,en blijven de matten in goede staat.:wink:

Frankia

Posted

Hallo Frank(ia),

Welkom op het forum! Je was inderdaad al wat langer gesignaleerd. Ik hoef jou dus niet meer zonodig veel leesplezier toe te wensen. Wel veel postplezier!

Veel plezier met je auto vele plezierige

Posted

@ Snackey: Naviagtieupdate is er nog niet hoor, alleen de bluetooth update ! (of ik moet iets gemist hebben vandaag ?)

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Frankia,

Welkom op de clubsite, al lees je al een poosje met ons mee. Na een heel lange tijd plotseling in een ander merk, ik ken het gevoel. Ben drie jaar geleden na een half leven Toyota's ook naar Kia omgezwaaid. Tot nu toe geen spijt gehad. Veel plezier met je Cee'd SW!

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Posted (edited)
@ Snackey: Naviagtieupdate is er nog niet hoor, alleen de bluetooth update ! (of ik moet iets gemist hebben vandaag ?)

Je hebt gelijk, dat bedoelde ik ook.

Deze upgrade verbetert de geluidskwaliteit wanneer u via de draadloze blue tooth functionaliteit van dit navigatiesysteem belt. Deze upgrade verzorgt niet de omschakeling van het navigatie-systeem naar de Nederlandse taal. Deze upgrade wordt eind juni verwacht en zal dan op een soortgelijke wijze verspreid worden.

Edited by snackey