pexxx Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Een vraagje. Op alle reclames en plaatjes van de ingebouwde navigatie zie ik dat de kleur vnl. blauw met oranje letters is. Zo ook op de handleiding van de update BT. Bij mij is de kleur vnl zwart met grijstinten en oranje. Zie ik een instelling over het hoofd? Quote
triaxis Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 nee, hier is volgens mij geen instelling voor. ik heb dezelfde kleurstelling als die jij beschrijft. Quote
rednAS77 Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Nee, ik heb ook dezelfde kleuren. Zal wel een gevalletje van fotoshoppen zijn. Ik zie meestal niet veel van de kleur, aangezien het scherm erg spiegelt. Quote
Richard Limburg Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Nee, ik heb ook dezelfde kleuren. Zal wel een gevalletje van fotoshoppen zijn. Ik zie meestal niet veel van de kleur, aangezien het scherm erg spiegelt. Hier ook de zelfde kleuren, van spiegeling weinig last eigenlijk. Maar ben eens benieuwd hoe het allemaal is als het echt donker is, heb nog niet in het donker gereden met alles aan. (moet voor het donker binnen zij hahaha) Quote
pexxx Posted May 13, 2010 Author Posted May 13, 2010 Ik denk niet dat het photshop is. Zelfs de handleiding van de USB update was in de blauwe kleur. De handleiding zag er niet uit als een professioneel opgemaakt document. Quote
rednAS77 Posted May 14, 2010 Posted May 14, 2010 Hier ook de zelfde kleuren, van spiegeling weinig last eigenlijk.Maar ben eens benieuwd hoe het allemaal is als het echt donker is, heb nog niet in het donker gereden met alles aan. (moet voor het donker binnen zij hahaha) In het donker ziet het er wel mooi uit. Alleen erg veel licht, maar je kunt het scherm ook uitzetten. Quote
Recommended Posts