Jump to content

Recommended Posts

Posted

Een vraagje. Op alle reclames en plaatjes van de ingebouwde navigatie zie ik dat de kleur vnl. blauw met oranje letters is. Zo ook op de handleiding van de update BT.

Bij mij is de kleur vnl zwart met grijstinten en oranje.

Zie ik een instelling over het hoofd?

navi%20velg.ashx

Posted

Nee, ik heb ook dezelfde kleuren. Zal wel een gevalletje van fotoshoppen zijn. Ik zie meestal niet veel van de kleur, aangezien het scherm erg spiegelt.

Posted
Nee, ik heb ook dezelfde kleuren. Zal wel een gevalletje van fotoshoppen zijn. Ik zie meestal niet veel van de kleur, aangezien het scherm erg spiegelt.

Hier ook de zelfde kleuren, van spiegeling weinig last eigenlijk.

Maar ben eens benieuwd hoe het allemaal is als het echt donker is, heb nog niet in het donker gereden met alles aan.

(moet voor het donker binnen zij hahaha):lol:

Posted

Ik denk niet dat het photshop is. Zelfs de handleiding van de USB update was in de blauwe kleur. De handleiding zag er niet uit als een professioneel opgemaakt document.

Posted
Hier ook de zelfde kleuren, van spiegeling weinig last eigenlijk.

Maar ben eens benieuwd hoe het allemaal is als het echt donker is, heb nog niet in het donker gereden met alles aan.

(moet voor het donker binnen zij hahaha):lol:

In het donker ziet het er wel mooi uit. Alleen erg veel licht, maar je kunt het scherm ook uitzetten.