bigwade Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Navigatie, BT, Audio all-in-one. Het blijft een lastige. Sommigen van jullie kopen het er als peperdure extra bij, bij anderen zit het in een pakket. Er wordt hier bovenmatig gemopperd over die Kia all-in-one systemen. BT connectie, vastlopen, rare navigatie, geen radio bereik en meer narigheid Is dat terecht ? Zelf heb ik het niet zo op die dingen en dat staat o.a in dit topic http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3232 en http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=4010 We lezen hier alleen over problemen maar zijn er ook vanaf dag 1 volmaakt tevreden gebruikers ? Geluid stereo, bereik radio, BT, Navi, prettige Vlaamse dame (als je dat wilt) als stem en meer ?? Kun je daarnaast verwachten van dat soort systemen dat ze feilloos werken met elke mobiel en provider ? en dat "Kia's hoofdmonteur Kees" Quote
Smart Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Wat bedoel je nou precies te zeggen? Het komt op mij over als dat je wilt zeggen dat wij het aanschaffen van dit soort systemen beter achterwege kunt laten en maar een TomTom moeten aanschaffen. Dat is wat ik jou namelijk constant zie neerpennen. Op de eerste plaats mag men verwachten dat dit soort systemen gewoon werken zoals ze zouden moeten werken. Dit kost Kia nl. meer geld dan zij wenselijk vinden, lijkt mij. Het is echter jammer te moeten constateren dat het systeem niet helemaal vrij is van problemen en regelmatig instabiel is. Tenminste, dat is wat ik ook voortdurend lees in de topics. Ik had zelf verwacht dat dit te maken had met aanloopproblemen in het begin, maar is blijkbaar (nog) niet goed uitgekristalliseerd. Kia is aan zet om het systeem stabiel en goed werkend te maken en te houden. Anders zullen heel wat mensen het geloof hierin weleens verliezen. Dat nog niemand van de gedupeerden Kia aan de broek heeft getrokken is mij een raadsel, maar als het zo blijft doorgaan zal er toch meer ruchtbaarheid aan gegeven moeten worden, want er moet gewoon een adequate oplossing komen. Quote
bigwade Posted May 11, 2010 Author Posted May 11, 2010 Nee, nee. Mijn mening is helder en doet er eigenlijk niet toe. Je leest alleen vaak de mopperaars en dat kan natuurlijk niet alleen zo zijn. Er moeten dus ook mensen tevreden zijn en geen malheur met hun installatie hebben en dat zou nou juist een opsteker zijn. Type onafhankelijk. Vandaar..... Dat jij nou zo'n geil setje hebt besteld hebt , HAHA! boeie...... Quote
Smart Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 .......Dat jij nou zo'n geil setje hebt besteld hebt, HAHA! boeie...... Kun je ook uitleggen aan welk setje je denkt? Gelijk geven is moeilijk, zeker richting jou....hahahaha, maar het klopt wel dat er veelal negatieve reacties over dit soort systemen de revue passeren. Quote
bigwade Posted May 11, 2010 Author Posted May 11, 2010 Kun je ook uitleggen aan welk setje je denkt?Gelijk geven is moeilijk, zeker richting jou....hahahaha, maar het klopt wel dat er veelal negatieve reacties over dit soort systemen de revue passeren. Die eerste verzin je zelf maar.....HAHA! Er vind wat versplintering plaats over de diverse Kia typen w.b. Navi vragen. Volgens mij zijn dat Quote
Recommended Posts