Alex VB Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Pinni3, Welkom op het gezellige KIA club forum.. Zo te zien bevielen de eerste kilometers goed buiten het klein probleempje.. Als je interesse hebt: a.s zondag 16 mei is in Rotterdam een clubmeeting waar we afscheid nemen van onze voorzitter.. Je bent welkom. Quote
Pinni3 Posted May 12, 2010 Author Posted May 12, 2010 Pinni3,Welkom op het gezellige KIA club forum.. Zo te zien bevielen de eerste kilometers goed buiten het klein probleempje.. Als je interesse hebt: a.s zondag 16 mei is in Rotterdam een clubmeeting waar we afscheid nemen van onze voorzitter.. Je bent welkom. Bedankt voor de uitnodiging . Spijtig genoeg kan ik niet komen aangezien ik nog met de verhuis zit in dat weekend . Ben ook van Belgi Quote
scorpioshuma Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Bedankt voor de uitnodiging .Spijtig genoeg kan ik niet komen aangezien ik nog met de verhuis zit in dat weekend . Ben ook van Belgi Quote
Recommended Posts