Pinni3 Geplaatst 12 Mei, 2010 Geplaatst 12 Mei, 2010 geen kia rijder meer ********************** Quote
Alex VB Geplaatst 12 Mei, 2010 Geplaatst 12 Mei, 2010 Pinni3, Welkom op het gezellige KIA club forum.. Zo te zien bevielen de eerste kilometers goed buiten het klein probleempje.. Als je interesse hebt: a.s zondag 16 mei is in Rotterdam een clubmeeting waar we afscheid nemen van onze voorzitter.. Je bent welkom. Quote
Pinni3 Geplaatst 12 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 12 Mei, 2010 Pinni3,Welkom op het gezellige KIA club forum.. Zo te zien bevielen de eerste kilometers goed buiten het klein probleempje.. Als je interesse hebt: a.s zondag 16 mei is in Rotterdam een clubmeeting waar we afscheid nemen van onze voorzitter.. Je bent welkom. Bedankt voor de uitnodiging . Spijtig genoeg kan ik niet komen aangezien ik nog met de verhuis zit in dat weekend . Ben ook van Belgi Quote
scorpioshuma Geplaatst 12 Mei, 2010 Geplaatst 12 Mei, 2010 Bedankt voor de uitnodiging .Spijtig genoeg kan ik niet komen aangezien ik nog met de verhuis zit in dat weekend . Ben ook van Belgi Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.