a3vanbuuren Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Sinds twee weken hebben wij een nieuwe KIA Venga 1.6 kleur zwart. De eerste ervaringen zijn zeer goed, rijd lekker vlot en ziet er goed uit. Wordt allen gauw vuil maar dan hadden we maar een grijze moeten nemen of zo. Klein probleempje met de 13 polige stekker voor de caravan, bij doormeten bleek er twee draden te zijn omgewisseld, zelf maar hersteld. Wat echter opvalt is dat de parkeersensoren soms werken en soms (meestal) ook niet. Wie heeft hier ook problemen mee en komt dit nog wel goed. Zal binnenkort wel een foto plaatsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betominice Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Sinds twee weken hebben wij een nieuwe KIA Venga 1.6 kleur zwart. De eerste ervaringen zijn zeer goed, rijd lekker vlot en ziet er goed uit. Wordt allen gauw vuil maar dan hadden we maar een grijze moeten nemen of zo. Klein probleempje met de 13 polige stekker voor de caravan, bij doormeten bleek er twee draden te zijn omgewisseld, zelf maar hersteld.Wat echter opvalt is dat de parkeersensoren soms werken en soms (meestal) ook niet. Wie heeft hier ook problemen mee en komt dit nog wel goed. Zal binnenkort wel een foto plaatsen. even vraagje heb je een vaste trekhaak dit zou het probleem kunnen veroorzaken . de dealer had met parkeercensoren een afneembare trekhaak moeten adviseren. weet niet of hij dit heeft gedaan? Groet Raymond Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonief Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 even vraagje heb je een vaste trekhaak dit zou het probleem kunnen veroorzaken .de dealer had met parkeercensoren een afneembare trekhaak moeten adviseren. weet niet of hij dit heeft gedaan? Groet Raymond Ik heb parkeersensoren en een vaste trekhaak en geen enkel probleem de sensoren werken prima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Allereerst van harte welkom en gefeliciteerd met je aankoop. Betreffende trekhaak en sensoren: terug naar de dealer! Je hebt 7 jaar garantie. Wordt allen gauw vuil maar dan hadden we maar een grijze moeten nemen of zo Waarom wordt een zwarte gauwer vuil dan een grijze, rode, of andere kleur..? Als je zegt dat je het veel beter ziet zitten op een zwarte swa.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanne Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 ik heb geen enkel probleem met de censoren en een vaste trekhaak.. en Alex: mijn zwarte Venga gaat ook vaker door de wasstraat dan hiervoor mijn grijze Sorento... Zwart ziet er gewoon wat sneller groezelig uit. of helpt jouw poetscursus en spoelt het vuil er dan met een buitje regen er gewoon af??? Dan meld ik me heel snel aan. (ik kan nog niet in mn agenda voor september kijken, anders had ik me allang aangemeld voor je poetscursus!! Ik rij er ook voor naar Belgi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
a3vanbuuren Posted May 17, 2010 Author Share Posted May 17, 2010 Ik heb een vaste trekhaak. De sensoren werken meestal wel als ik in-parkeer. Als ik echter later weer wil vertrekken en bijvoorbeeld een stukje naar achteren moet rijden om weg te kunnen rijden werken de sensoren niet. Misschien is dit normaal:?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts