Jump to content

Nieuwe Kia Venga 1.6 parkeersensoren

a3vanbuuren

Recommended Posts

Sinds twee weken hebben wij een nieuwe KIA Venga 1.6 kleur zwart. De eerste ervaringen zijn zeer goed, rijd lekker vlot en ziet er goed uit. Wordt allen gauw vuil maar dan hadden we maar een grijze moeten nemen of zo. :-D Klein probleempje met de 13 polige stekker voor de caravan, bij doormeten bleek er twee draden te zijn omgewisseld, zelf maar hersteld.

Wat echter opvalt is dat de parkeersensoren soms werken en soms (meestal) ook niet. Wie heeft hier ook problemen mee en komt dit nog wel goed.

Zal binnenkort wel een foto plaatsen.:wink:

Sinds twee weken hebben wij een nieuwe KIA Venga 1.6 kleur zwart. De eerste ervaringen zijn zeer goed, rijd lekker vlot en ziet er goed uit. Wordt allen gauw vuil maar dan hadden we maar een grijze moeten nemen of zo. :-D Klein probleempje met de 13 polige stekker voor de caravan, bij doormeten bleek er twee draden te zijn omgewisseld, zelf maar hersteld.

Wat echter opvalt is dat de parkeersensoren soms werken en soms (meestal) ook niet. Wie heeft hier ook problemen mee en komt dit nog wel goed.

Zal binnenkort wel een foto plaatsen.:wink:

even vraagje heb je een vaste trekhaak dit zou het probleem kunnen veroorzaken .

de dealer had met parkeercensoren een afneembare trekhaak moeten adviseren.

weet niet of hij dit heeft gedaan?

Groet Raymond

even vraagje heb je een vaste trekhaak dit zou het probleem kunnen veroorzaken .

de dealer had met parkeercensoren een afneembare trekhaak moeten adviseren.

weet niet of hij dit heeft gedaan?

Groet Raymond

Ik heb parkeersensoren en een vaste trekhaak en geen enkel probleem

de sensoren werken prima.

Allereerst van harte welkom en gefeliciteerd met je aankoop.

Betreffende trekhaak en sensoren: terug naar de dealer! Je hebt 7 jaar garantie.

Wordt allen gauw vuil maar dan hadden we maar een grijze moeten nemen of zo

Waarom wordt een zwarte gauwer vuil dan een grijze, rode, of andere kleur..? ;)

Als je zegt dat je het veel beter ziet zitten op een zwarte swa..

ik heb geen enkel probleem met de censoren en een vaste trekhaak..

en Alex: mijn zwarte Venga gaat ook vaker door de wasstraat dan hiervoor mijn grijze Sorento... Zwart ziet er gewoon wat sneller groezelig uit. of helpt jouw poetscursus en spoelt het vuil er dan met een buitje regen er gewoon af???:?:;) Dan meld ik me heel snel aan.

(ik kan nog niet in mn agenda voor september kijken, anders had ik me allang aangemeld voor je poetscursus!! Ik rij er ook voor naar Belgi