fcrunner Posted May 14, 2010 Posted May 14, 2010 Ben een nieuwe Kia Venga Rijder de eerste 1000 km zitten erop. Nu heb ik het idee dat bij mij de HILLSTART ASSIST CONTROL niet werkt. In het introductie boek van de Venga Staat hier niets in omschreven. Wie kan mij de werking van dit systeem geven. (niet de link naar het RTL autowereld). Of zijn hier meedere klachten over? Ik heb het type Venga 1.4 X-tra met Comfort Pack. m.v.gr. Gerrit Quote
Guest Jantje Posted May 14, 2010 Posted May 14, 2010 wat is de precieze klacht? Stond je op een helling toen je weg wou rijden? Quote
scorpioshuma Posted May 14, 2010 Posted May 14, 2010 Misschien eerst even de zoekfunctie gebruiken ? Staan genoeg meldingen over op het forum, zoals: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=4278&highlight=hill Quote
fcrunner Posted May 14, 2010 Author Posted May 14, 2010 Ja op een helling zowel voor als achteruit. Quote
Peerke Posted May 16, 2010 Posted May 16, 2010 Ja op een helling zowel voor als achteruit. Dan stond je dus op de top... Auto kan geen 2 kanten tegelijk op. Quote
Recommended Posts