pro cee'd white Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 heeft er toevallig iemand een gedacht welke mistlampen er in de pro ceed zitten ? om er achter te komen wou ik "even" kijken maar dit blijkt meer werk dan gedacht ... denk zelf dat er H1 lampen inzitten , maar weet het niet zeker . Kan iemand me dit bevestigen? mvg Bart Quote
scorpioshuma Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 heeft er toevallig iemand een gedacht welke mistlampen er in de pro ceed zitten ? om er achter te komen wou ik "even" kijken maar dit blijkt meer werk dan gedacht ... denk zelf dat er H1 lampen inzitten , maar weet het niet zeker . Kan iemand me dit bevestigen? mvg Bart Kijk hier eens: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=4550 Quote
pro cee'd white Posted May 18, 2010 Author Posted May 18, 2010 Kijk hier eens: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=4550 haha , nee toch niet ... hier zegt hij dat ik geen mistlampen heb op men auto :s Quote
Peterrrrr Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 Staat als het goed is in je instructieboekje ! Quote
scorpioshuma Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 Staat als het goed is in je instructieboekje ! Ik kon bij de handleidingen de Pro Ceed niet vinden, maar in die van de Ceed stond het in ieder geval niet, daar had ik ook al gekeken voor hem. Let wel, GEEN EEN lamp staat hierin vermeld, maar dat je naar de dealer moet hiervoor. Quote
pro cee'd white Posted May 25, 2010 Author Posted May 25, 2010 ik heb men auto op de brug gezet en ben erachter gekomen met wat moeite wat voor fitting mijn mistlampen hebben ( hb4 9006) wat ik nog niet veel ben tegengekomen . heb dan ook direct men led mistlichten (LDR) besteld en komen normaal deze week aan ( hoop dat ze voldoende licht geven ) Quote
snackey Posted May 25, 2010 Posted May 25, 2010 ik heb men auto op de brug gezet en ben erachter gekomen met wat moeite wat voor fitting mijn mistlampen hebben ( hb4 9006) wat ik nog niet veel ben tegengekomen .heb dan ook direct men led mistlichten (LDR) besteld en komen normaal deze week aan ( hoop dat ze voldoende licht geven ) Graag wat meer info. Zijn dat led voor je mistlampen??? Quote
lausbub Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 heb dan ook direct men led mistlichten (LDR) besteld en komen normaal deze week aan ( hoop dat ze voldoende licht geven ) wat zijn dat LDR LED lampen?? gr marcel Quote
lausbub Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 ik heb men auto op de brug gezet en ben erachter gekomen met wat moeite wat voor fitting mijn mistlampen hebben ( hb4 9006) wat ik nog niet veel ben tegengekomen .heb dan ook direct men led mistlichten (LDR) besteld en komen normaal deze week aan ( hoop dat ze voldoende licht geven ) heb je je mistlampen (led)al binnen?? en geven ze genoeg licht Quote
pro cee'd white Posted June 6, 2010 Author Posted June 6, 2010 nee , normaal waren ze dinsdag al binnen , maar er zat blijkbaar fout in bestelling , nu krijg ik ze dinsdag "normaal" , afwachten dus . Ze dienen dan niet meer als mistlichten , maar als dagrijdverlichting. maar ik wou dit eens proberen wat effect het zou geven ... dus nog even afwachten Quote
lausbub Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 ben benieuwd, branden deze dan ook zonder je stadslichten (dus zoals een audi bijv) Quote
pro cee'd white Posted June 25, 2010 Author Posted June 25, 2010 heb de lichten reeds geplaatst en getest , maar ze geven wat weinig licht doordat de mistlichten een lens hebben dus ga wrss xenon plaatsen in men mistlampen , net zoals men dimlichten ... Quote
Recommended Posts