sid1 Geplaatst 19 Mei, 2010 Geplaatst 19 Mei, 2010 Geen tape, ze schuiven ze erover en ze passen exact. zal 8 juni foto maken en posten Quote
tonisaez Geplaatst 19 Mei, 2010 Geplaatst 19 Mei, 2010 OK de laatste keer, je kan niet ISG en keyless entry hebben samen in de zelfde auto. KIA maakt ze niet, ze zijn incompatible met elkaar, ik weet niet waarom, maar het is zo. daarom heb ik geen ISG want ik wil KEYLESS ENTRY. Quote
Gast Jantje Geplaatst 19 Mei, 2010 Geplaatst 19 Mei, 2010 OK de laatste keer,je kan niet ISG en keyless entry hebben samen in de zelfde auto. KIA maakt ze niet, ze zijn incompatible met elkaar, ik weet niet waarom, maar het is zo. daarom heb ik geen ISG want ik wil KEYLESS ENTRY. Ik geloof je wel tonisaez, ik probeerde eigenlijk meer voor mezelf de rare kia logica achter dat idee te zoeken. Quote
ger.w. Geplaatst 19 Mei, 2010 Geplaatst 19 Mei, 2010 Dit is wel een verwarrend verhaal aan het worden. Ik dacht dat we het over rvs kapjes hadden. Volgens mij zijn dat (zoals BW al aangaf) geplakte (jaja bij KIA plakken ze wat af) "RVS look" kapjes. Zal wel fraai zijn, maar deugdelijk ??? Je loopt er wel vaak aan te trekken. Maar laat ik het wat gecompliceerder maken. Kunnen ze ook geleverd worden in varkensleer want daar schijnt Chrome nogal gek van te zijn. En dan graag zo'n kattestaart ( je weet wel van vroeger aan je brommertje) aan mijn antenne om de kermis compleet te maken Quote
sid1 Geplaatst 19 Mei, 2010 Geplaatst 19 Mei, 2010 Ja, en blauwe neon buizen aan de onderkant en velgen met Led knipperkermis lichtjes en ook in de grille en je kunt ook ledlampjes in de deurstijlen krijgen als je deur aan de stuurkant open gaat is het net Miami Vice, denk dat ik maar ga sparen, als niet alles naar Griekenland verdwijnt. hahaha Quote
Gast Jantje Geplaatst 19 Mei, 2010 Geplaatst 19 Mei, 2010 Ja, en blauwe neon buizen aan de onderkant en velgen met Led knipperkermis lichtjes en ook in de grille en je kunt ook ledlampjes in de deurstijlen krijgen als je deur aan de stuurkant open gaat is het net Miami Vice, denk dat ik maar ga sparen, als niet alles naar Griekenland verdwijnt.hahaha vergeet de nightrider lampjes in de grill niet! Quote
Venga1 Geplaatst 19 Mei, 2010 Geplaatst 19 Mei, 2010 Ze staan in ieder geval uitstekend bij de steel Grey die ik heb, tevens de instaplijsten en de metalen pedalen.p.s. ik groet u, Sid uit Venlo Hoi Sid Wil jij voor mij een foto van de instaplijsten maken? Bedankt!! Gr Peter Quote
scorpioshuma Geplaatst 20 Mei, 2010 Geplaatst 20 Mei, 2010 Ik zou niet weten waarom het ISG systeem niet zou kunnen werken of geleverd worden op een auto met keyless entry. Je contact slot (die je dus mist met keyless entry en de startknop) heeft niets te maken met het ISG systeem zover ik weet. Ik zou me voor kunnen stellen dat Keyless Entry al zo belastend is voor de accu dat dit de doodsteek zou zijn voor het af en toe werkende ISG Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.