Jump to content

Recommended Posts

Posted

Yep, dat zijn de RVS deurgrepen! Je kunt ze straks life bewonderen......!

Trouwens wel een heel bijzondere steenslagcoating. Dat jou dat opvalt BW!

Posted

Ik heb begrepen dat je zo visueel bent ingesteld.....:wink:

Imagine jouw RVS i.c.m. de raamlijstenset.

Om eerlijk te zijn vind ik het op blauw wat minder staan, maar mijn mening telt niet echt. Dat moet jezelf willen besluiten.

Posted

Ze staan in ieder geval uitstekend bij de steel Grey die ik heb, tevens de instaplijsten en de metalen pedalen.

p.s.

Ik raad iedereen de spatlappen set aan dit voorkomt steenslag uitstekend en ze vallen bijna niet op. Ik heb 4 jaar een sportage executive smokey brown gereden met spatlappen en geen krasje, maar het stapje terug naar de Venga qua vermogen word ruimschoots goedgemaakt door zijn zuinigheid en mooie inrichting.

Ik ben sinds 2001 Kia fanaat, begonnen met een Rio 1.3 een cerato 2l executive (bekleding keuze toen was saai grijs of saai grijs, wel degelijk maar toch) en toen voor de ruimte een Sportage en nu dan een Venga. In al die jaren met meer dan 130.000 km n

Posted

Maak ze na de vakantie, ben 8 juni terug en zal ze gelijk posten

Posted
Afgesproken! Leuk

Fijne vakantie alvast!

Ik lees in dit lijntje niets meer over de steenslag bescherming; ik moest er wel om lachen. Nu geef ik toe dat dat zwart leer die ze op die fotos gebruiken niet zo strak uitziet. Zouden ze die ook in chrome hebben?

Wees gegroet medefananten:):roll:

Posted
Afgesproken! Leuk

Fijne vakantie alvast!

Ik lees in dit lijntje niets meer over de steenslag bescherming; ik moest er wel om lachen. Nu geef ik toe dat dat zwart leer die ze op die fotos gebruiken niet zo strak uitziet. Zouden ze die ook in chrome hebben?

Wees gegroet medefanaten:):roll:

Posted

de RVS handgrepen zijn aleen voor de vengas met die sisteem voor het openen en starten zonder sleutel.

en dat gaat niet samen met ISG.

Ik krijg ook geen ISG dus ik Krijg die RVS handgrepen.

Er zit namenlijk een zwart knopje op om te openen als de sleutel in de buurt is van de auto.

Posted
de RVS handgrepen zijn aleen voor de vengas met die sisteem voor het openen en starten zonder sleutel.

en dat gaat niet samen met ISG.

Ik krijg ook geen ISG dus ik Krijg die RVS handgrepen.

Er zit namenlijk een zwart knopje op om te openen als de sleutel in de buurt is van de auto.

Dat heeft niets met ISG te maken maar met Keyless Entry (sleutelloze toegang).

Posted

dat bedoel ik, ISG kan niet samen met keyless entry.

Dus of je hebt ISG of je hebt keyless entry.

Bijde kan niet.

Sorry als mijn nederlands is niet zo verstaanbaar, ik woon al te lang hier......

Posted

Oh, maar het Nederlands is goed te volgen. Alleen schrijf je dat ISG niet samengaat met RVS handgrepen. ISG maakt geen gebruik van een sensor in de deurgreep. ISG staat voor Intelligent Stop & Go.

Mogelijk dat Keyless Entry een sensor heeft in de deurgreep, maar daar begrijp ik de functie dan niet van, omdat je de kaart voor sleutelloze toegang in je zak kunt houden. Deze kan dan nooit contact maken met de sensor in de deurgreep! Maar wie weet ben ik abuis.

Guest Jantje
Posted
Oh, maar het Nederlands is goed te volgen. Alleen schrijf je dat ISG niet samengaat met RVS handgrepen. ISG maakt geen gebruik van een sensor in de deurgreep. ISG staat voor Intelligent Stop & Go.

Mogelijk dat Keyless Entry een sensor heeft in de deurgreep, maar daar begrijp ik de functie dan niet van, omdat je de kaart voor sleutelloze toegang in je zak kunt houden. Deze kan dan nooit contact maken met de sensor in de deurgreep! Maar wie weet ben ik abuis.

Het systeem opent zich op het moment dat de sleutel door de auto gesignaleerd word en jij het knopje bedient.

Zo werkt het bij 99% van de auto's met keyless entry systemen..

Posted
Het systeem opent zich op het moment dat de sleutel door de auto gesignaleerd word en jij het knopje bedient.

Zo werkt het bij 99% van de auto's met keyless entry systemen..

Ok

Posted

Inderdaad, als jij dicht bij de auto staat, met de sleutel in je broekzak natuurlijk, ongeveer 70 cm, dan druk je het knopje en dan gaan de deuren open. Dan zit je in de auto en dan druk je op het start knop om de auto te starten.

Posted

Dus als jullie ISG hebben, dan kunnen jullie geen keyless entry hebben dus ook geen RVS handgrepen.

tenzij als ze die dingen ook zonder knopje maken.

Posted
Dus als jullie ISG hebben, dan kunnen jullie geen keyless entry hebben dus ook geen RVS handgrepen.

Wat heeft in hemelsnaam ISG, KE en RVS met elkaar te maken ?

Is dat een pakket keuze ?

Anders begrijp ik er helemaal niks meer van.

Posted

Nee, je begrijpt het niet. Ik heb een Venga voorzien van ISG bestelt met RVS deurgrepen. De RVS deurgrepen hebben naar mijn weten geen uitsparing voor keyless entry.

Posted

De RVS handgrepen zijn gewoon voor iedere Venga, het zijn een soort kapjes die er overheen geschoven en geplaatst worden, de lak zit er nog gewoon onder.

Sid

Guest Jantje
Posted

Ik zou niet weten waarom het ISG systeem niet zou kunnen werken of geleverd worden op een auto met keyless entry.

Je contact slot (die je dus mist met keyless entry en de startknop) heeft niets te maken met het ISG systeem zover ik weet.