Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

alarmsignaal: lampen branden ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb een Kia Rio III uit 2006. Wanneer de autolampen van mijn Rio nog branden en ik haal de sleutel uit uit contact om vervolgens de auto af te sluiten, alsdan hoor ik geen alarmsignaal om mij erop te wijzen dat de autolampen nog branden.

Kan ik nog een alarmsignaal laten inbouwen in mijn Rio zodat ik nooit zal vergeten dat mijn autolampen nog branden?

Geplaatst
Ik heb een Kia Rio III uit 2006. Wanneer de autolampen van mijn Rio nog branden en ik haal de sleutel uit uit contact om vervolgens de auto af te sluiten, alsdan hoor ik geen alarmsignaal om mij erop te wijzen dat de autolampen nog branden.

Kan ik nog een alarmsignaal laten inbouwen in mijn Rio zodat ik nooit zal vergeten dat mijn autolampen nog branden?

ja dat kan. Bij de auto materiaal zaken kan je daar speciale kastjes voor kopen met een aansluitschema erbij ingevoegd.

Geplaatst

Wij hadden dit ook niet inderdaad, maar dat hebben we achteraf bij de dealer laten inbouwen. Echter werkt sinds dien het geluidje van de gordel-indicator niet meer. Ach, er zijn ergere dingen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...