Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Ik heb een Kia Rio III uit 2006. Wanneer de autolampen van mijn Rio nog branden en ik haal de sleutel uit uit contact om vervolgens de auto af te sluiten, alsdan hoor ik geen alarmsignaal om mij erop te wijzen dat de autolampen nog branden.

Kan ik nog een alarmsignaal laten inbouwen in mijn Rio zodat ik nooit zal vergeten dat mijn autolampen nog branden?

Guest Jantje
Posted
Ik heb een Kia Rio III uit 2006. Wanneer de autolampen van mijn Rio nog branden en ik haal de sleutel uit uit contact om vervolgens de auto af te sluiten, alsdan hoor ik geen alarmsignaal om mij erop te wijzen dat de autolampen nog branden.

Kan ik nog een alarmsignaal laten inbouwen in mijn Rio zodat ik nooit zal vergeten dat mijn autolampen nog branden?

ja dat kan. Bij de auto materiaal zaken kan je daar speciale kastjes voor kopen met een aansluitschema erbij ingevoegd.

Posted

Wij hadden dit ook niet inderdaad, maar dat hebben we achteraf bij de dealer laten inbouwen. Echter werkt sinds dien het geluidje van de gordel-indicator niet meer. Ach, er zijn ergere dingen.

Posted

ik heb een rio uit 2007 en bij mij ook geen signaal maar als ik de sleutel uit het contact haal is ook de verlichting uit.

Posted

volgens mij blijven de stadslichten nog wel aan als je de sleutel uit het contact haalt, als je de deur open doet moeten die ook uitgaan..