Voss Posted March 28, 2006 Posted March 28, 2006 Binnen spiegel met kompas ? 347,43. Sorry,maar dat vind ik nou echt zonde van me geld. Maar zo zullen er ook mensen zijn die onderdelen op mijn sportage zonde van het geld zullen vinden. Quote
jonge235 Posted March 28, 2006 Posted March 28, 2006 Binnen spiegel met kompas ? 347,43.weet je wel altijd waar het noorden is herman sr. Quote
Voss Posted March 28, 2006 Posted March 28, 2006 Binnen spiegel met kompas ? 347,43.weet je wel altijd waar het noorden is Er zit een kompas in mijn navigatie . Quote
Voss Posted March 28, 2006 Posted March 28, 2006 Ja daar heb je wel gelijk in maar het zat er gratis bij. . Quote
LiuWei Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 Heeft iemand ervaring met het verwijderen van de binnenspiegel. Deze zit bij mij in de weg zodat ik het verkeer uit de rechtse zijstraten niet goed kan zien. Ik monteer een iets kleine spiegel en plak deze dan hoger en iets meer naar links op het raam. Is het een schuif mechanisme? Quote
Voss Posted April 1, 2006 Posted April 1, 2006 Heb geen flauw idee,maar vraag het even bij de dealer of bij carglas. Dan ben je trouwens een aardig lang persoon. Ben zelf 1,90m,maar ik kijk zelf nog ruim onder de binnenspiegel door. Quote
AJ Mol Posted April 2, 2006 Posted April 2, 2006 Ben jij die andere lange die ik tegen kom in Spijkenisse. Ik ben 1.96m. Ik moet zeggen dat ik wel wat last heb van de binnenspiegel, maar na 3 jaar wen je er wel aan. Quote
Voss Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 Ben jij die andere lange die ik tegen kom in Spijkenisse. Ik ben 1.96m. Ik moet zeggen dat ik wel wat last heb van de binnenspiegel, maar na 3 jaar wen je er wel aan. Waarschijnlijk wel,maar ik heb jouw nog nooit gezien hier in de buurt. Al kijk ik wel altijd naar andere kia's (met bull-bar en side -bar's),of ik jouw ziet rijden,maar helaas tot nu toe nog geen bekende van hier tegen gekomen op de weg. Quote
LiuWei Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 Ik ben 1.95 en zit graag rechtop. In dat geval mis ik soms een stukje weg en vooral bij een zijstraat. Ga wel langs bij de dealer. Quote
AJ Mol Posted April 4, 2006 Posted April 4, 2006 Waarschijnlijk wel,maar ik heb jouw nog nooit gezien hier in de buurt. Al kijk ik wel altijd naar andere kia's (met bull-bar en side -bar's),of ik jouw ziet rijden,maar helaas tot nu toe nog geen bekende van hier tegen gekomen op de weg. Je weet in ieder geval hoe ik er uit zie. Zie onderstaande foto. Kom regelmatig in het centrum, maar ik ben snel weg uit Spijkenisse als je bijna tegen de Groene Kruisweg aan woont. Quote
AJ Mol Posted April 5, 2006 Posted April 5, 2006 Ik kom je misscien weleens tegen. Ik zal naar ale Sportages zwaaien. Quote
Recommended Posts