Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

:shock: Binnen spiegel met kompas ? 347,43.

Sorry,maar dat vind ik nou echt zonde van me geld.

Maar zo zullen er ook mensen zijn die onderdelen op mijn sportage zonde van het geld zullen vinden.

Geplaatst

Heeft iemand ervaring met het verwijderen van de binnenspiegel.

Deze zit bij mij in de weg zodat ik het verkeer uit de rechtse zijstraten niet goed kan zien. Ik monteer een iets kleine spiegel en plak deze dan hoger en iets meer naar links op het raam.

Is het een schuif mechanisme?

Geplaatst

Heb geen flauw idee,maar vraag het even bij de dealer of bij carglas.

Dan ben je trouwens een aardig lang persoon.

Ben zelf 1,90m,maar ik kijk zelf nog ruim onder de binnenspiegel door.

Geplaatst

Ben jij die andere lange die ik tegen kom in Spijkenisse. Ik ben 1.96m.

Ik moet zeggen dat ik wel wat last heb van de binnenspiegel, maar na 3 jaar wen je er wel aan.

Geplaatst
Ben jij die andere lange die ik tegen kom in Spijkenisse. Ik ben 1.96m.

Ik moet zeggen dat ik wel wat last heb van de binnenspiegel, maar na 3 jaar wen je er wel aan.

Waarschijnlijk wel,maar ik heb jouw nog nooit gezien hier in de buurt.

Al kijk ik wel altijd naar andere kia's (met bull-bar en side -bar's),of ik jouw ziet rijden,maar helaas tot nu toe nog geen bekende van hier tegen gekomen op de weg.

Geplaatst
Waarschijnlijk wel,maar ik heb jouw nog nooit gezien hier in de buurt.

Al kijk ik wel altijd naar andere kia's (met bull-bar en side -bar's),of ik jouw ziet rijden,maar helaas tot nu toe nog geen bekende van hier tegen gekomen op de weg.

Je weet in ieder geval hoe ik er uit zie. Zie onderstaande foto. Kom regelmatig in het centrum, maar ik ben snel weg uit Spijkenisse als je bijna tegen de Groene Kruisweg aan woont.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...