HCK Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Niet alleen mijn 1e auto is splinternieuw, maar ook ik alhier Sinds afgelopen zaterdag ben ik de trotse bezitter van een gele Picanto Seven. Zoals gezegd, het is mijn eerste auto en ik merk dat ik nog een hoop moet leren. Dus dat wordt hier veel lezen en neem me niet kwalijk als ik veel vraag...... hans Quote
Smart Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Welkom op het forum Hans. Had je al een vraag gesteld? Veel lees- en postplezier toegewenst! Veel plezier met je gele Picanto, een leuke en sportieve tint, met veel veilige kilometers. Quote
Guest Jantje Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Welkom op het forum en het forum is ervoor om vragen te kunnen stellen, dus wees niet bang en gooi het in de groep! Quote
Alex VB Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Welkom, welkom, Zoals de rest al schreef is het forum bedoeld om je te helpen en te informeren. Dus maak daar(mis)(ge)bruik van. Veel plezier hier en af en toe een ervaringsbericht mbt je nieuwe en eerste auto is altijd van harte welkom.. Quote
Richard Limburg Posted May 29, 2010 Posted May 29, 2010 Veel plezier met je nieuwe Kia en welkom hier! Quote
Recommended Posts