Remko .me Geplaatst 2 Juni, 2010 Geplaatst 2 Juni, 2010 Smart, heel veel geluk toegewenst! Over 3 dagen is het zo ver! Super goed!! Ik wacht ook een beetje op jou, want ik ben super benieuwd naar die RVS onderdelen.. hangt ook een beetje mijn volgende aankoop vanaf. Mijn laatste aankoop heb ik het dan over... RVS handgrepen en spiegelkappen... ik ben bang dat het too much wordt.. vandaar dat ik het afwacht. Ik heb een afspraak gemaakt met een belgisch bedrijf dat sturen leder kan bekleden. Ik Kan het laten doen voor 130 euro, precies het Venga stuur namaken maar dan van ECHT leer!! Ben dan 2 dagen mijn auto kwijt, moet hem heenbrengen en dan weer ophalen in Belgie. Quote
Smart Geplaatst 2 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 2 Juni, 2010 Smart, heel veel geluk toegewenst! Over 3 dagen is het zo ver! Super goed!! Ja, het zijn nog een paar dagen en dan hoef ik de agenda niet meer af te stemmen met mijn vrouw, wie nu weer de auto mag lenen......! Zij blij, ik blij! Ik zie regelmatig Mini Coopers in het Grey Metallic rondrijden met chromen spiegelkappen, deurgrepen en bumperdelen, dus ik kan redelijk goed inschatten of dat mooi staat op mijn auto. Ik verwacht wel een mooie look. Of dat ook matched met de velgen, moeten we even afwachten. Tja, wanneer jij jouw stuur wilt laten bekleden in Belgi Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.