Smart Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Ik denk dat ik in navolging van anderen ook maar eens een topic moet openen over de ervaringen met mijn Venga, die ik nog niet heb. Maaruh....., daar staat verandering in te komen. Verrassing! Gistermiddag een mail ontvangen dat de Venga deze week in NL arriveert. Dat is een maand eerder dan verwacht...... Dat is wel heel erg snel, 28 april jl. is de auto namelijk pas besteld. Maar ja, ze wisten daar natuurlijk allang dat de Oerfan Venga erop zat te wachten... Ik zal jullie op de hoogte gaan houden de komende periode. Quote
tonisaez Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Nu komt het ergste.... Verschrikkelijk was die wachttijd, vooral toen ze zijden dat de auto er al was maar ik hat hem nog niet. Quote
Smart Posted May 27, 2010 Author Posted May 27, 2010 Gelukkig kan ik goed tegen deze zenuwen. Ik ging er toch al vanuit dat de auto eind juni geleverd zou gaan worden. Alles eerder is daarmee meegenomen. In het kort: 'mij maken ze de pis niet lauw'! Quote
Smart Posted May 27, 2010 Author Posted May 27, 2010 Vers van de pers! 'Mijn' Venga is zojuist van de vrachtauto gereden bij de dealer. Sneller kan ook eigenlijk niet. De aflevering zal naar alle waarschijnlijkheid eind volgende week plaatsvinden. De velgen en accessoires zijn inmiddels ook gearriveerd. Ik heb liever dat ze in alle rust de accessoires monteren, dan alles snel afraffelen. Dus een latere oplevering komt mij wel goed uit. ik heb het op dit moment toch veel te druk. Ik hou jullie op de hoogte! Quote
Alex VB Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 En vol zenuwen ligt Smart met smart te wachten totdat het volgende week is.. Krijgt da opeens een telefoon met de mededeling dat het panoramadak foutief geplaatst is. aan de onderkant.. Veel succes met wachten.. Wel kan ik je alvast meegeven dat het rijden op de Pirelli's P7 eco een genot is.. Ik heb hiervoor op Michelin en BF Goodrich gereden maar deze zijn vele malen beter en vooral stiller.. Quote
Smart Posted May 27, 2010 Author Posted May 27, 2010 (edited) Nee, de eerste serie is al vergeven (van de fouten)! Ik heb al in 'mijn' Venga gezeten, en het dak zit op de plaats waar hij thuishoort. De velgen, trekhaak en andere accessoires zijn inmiddels geleverd. De auto was er eerder omdat een klantenorder bij Kia voorrang heeft boven een voorraadorder is mij verteld. Volgende week zaterdag is de aflevering. We gaan het zien! Edited May 27, 2010 by Smart Quote
bigwade Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Dat moet dan toch zo'n afbestelde of refurbished versie zijn. Ze kunnen die dingen nl. niet aanslepen en JIJ krijgt em eerder, weird...... zuigen...... Quote
Guest Jantje Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Dat moet dan toch zo'n afbestelde of refurbished versie zijn.Ze kunnen die dingen nl. niet aanslepen en JIJ krijgt em eerder, weird...... zuigen...... nu maar hopen dat de venga niet gemaakt wordt van pisbakken.. nee oke we gaan er over ophouden nu Quote
bigwade Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Volgende week zaterdag is de aflevering. We gaan het zien! Hoe laat en WAAR is dat ? Kleine Smart mini meeting ? met taart enzo ? Moet voor de leden in de buurt toch geen probleem zijn om de eerste rit in te "zegenen" met rijst gooien en meer. Ger ? zit jij al in je zomer-ritme ?..... Quote
Smart Posted May 27, 2010 Author Posted May 27, 2010 Ik ben meer het type om de auto in stilte in ontvangst te nemen, dan begrijp ik ook alles wat mij wordt uitgelegd. Alhoewel, zoveel hoeft er nou ook weer niet uitgelegd te worden. Zonder gebruiksaanwijzing kom je ook heel ver. En rijst op de auto is not done......die krijgt gelijk een enkeltje..... En een fles champagne mag alleen met de hand worden geopend en niet met behulp van de carrosserie...... Quote
bigwade Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Je hebt ook natte rijst. En de eerste bups is een daalder waard, HAHA! Dus, eh......tijd, locatie ? Quote
bigwade Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Hoe heet mevrouw Smart ook alweer ? iets met hyves, ooit gelezen volgens mij. Komen we wel achter, net als RJP....... Quote
Smart Posted May 27, 2010 Author Posted May 27, 2010 Mevrouw Smart zal je gepast antwoorden, vermoed ik. Ze heet niet voor niets zo...... Quote
bigwade Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Mevrouw Smart zal je gepast antwoorden, vermoed ik. Da's twijfel...........en kansen......dus. Quote
Guest Jantje Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 hahaha we kunnen ook naar de dealer gaan en vragen of we een grapje uit mogen halen met meneer smart? Quote
Smart Posted May 27, 2010 Author Posted May 27, 2010 Ik kan de aflevering gewoon verplaatsen, de dealer inlichten wat (on)wenselijk is, enz., enz. Quote
Smart Posted May 28, 2010 Author Posted May 28, 2010 spelbreker die smart he.. The game has just begun......! Quote
Alex VB Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 Rustig heren.. De diverse touwtjes en draadjes zijn al getrokken zeg maar... Smart en vrouw ontsnappen straks niet aan de KIAclub brigade.. Geduld is een schone zaak.. Pssssstt.. hou alles maar goed in de gaten.. Iedere dag over je schouder kijken of je niet gevolgd wordt door mannetjes met een zonnebril de echte MIB Quote
Smart Posted May 28, 2010 Author Posted May 28, 2010 Rustig heren.. De diverse touwtjes en draadjes zijn al getrokken zeg maar...Smart en vrouw ontsnappen straks niet aan de KIAclub brigade.. Geduld is een schone zaak.. Pssssstt.. hou alles maar goed in de gaten.. Iedere dag over je schouder kijken of je niet gevolgd wordt door mannetjes met een zonnebril de echte MIB Hahahaha......dat is ook toevallig, we (mijn zoon en ik) zitten net MIB 2 te kijken!! Quote
ger.w. Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 (edited) Hoe laat en WAAR is dat ?Kleine Smart mini meeting ? met taart enzo ? Moet voor de leden in de buurt toch geen probleem zijn om de eerste rit in te "zegenen" met rijst gooien en meer. Ger ? zit jij al in je zomer-ritme ?..... Heb deze discussie gemist, maar spoed mij vandaag ( 2 juni) via het friese land waar ik mijn nieuwe kleinkind ga bewonderen (jaja...je wordt ouder opa) naar het achterhoekse. Hoop niet in KIA files terecht te komen van mede clubleden die allemaal op weg zijn naar de feestelijke inwijding van des Smart's voiture. Graag locatie en datum/tijdstip. Ik ben er dan bij !!!!!! Edited June 2, 2010 by ger.w. typefouten Quote
Recommended Posts