picanto3 Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Weet even niet zo goed onder welke rubriek ik deze vraag moet posten. Deze rubriek leek mij het beste... Als nieuwe Venga-rijder heb ik mij een week of twee aangemeld op MijnKia. Een dag later ontving ik van Kia NL een e-mail met de volgende melding: Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en zullen hierover zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet / Kind regards, Kia Motors Nederland B.V. Daarna heb ik niets meer van Kia NL vernomen... Het inloggen met -de door mij opgegeven gegevens op MijnKia- lukt (nog) niet. Wie weet hoe ik toegang krijg tot MijnKia? Quote
Venga1 Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Daarna heb ik niets meer van Kia NL vernomen... Het inloggen met -de door mij opgegeven gegevens op MijnKia- lukt (nog) niet. Wie weet hoe ik toegang krijg tot MijnKia? Je moet KIA gewoon even bellen, dan heb je binnen 5 minuten een werkende login. Dit heb ik ook gedaan nadat ik geen bericht kreeg Quote
Richard Limburg Posted May 29, 2010 Posted May 29, 2010 Weet even niet zo goed onder welke rubriek ik deze vraag moet posten. Deze rubriek leek mij het beste...Als nieuwe Venga-rijder heb ik mij een week of twee aangemeld op MijnKia. Een dag later ontving ik van Kia NL een e-mail met de volgende melding: Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en zullen hierover zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet / Kind regards, Kia Motors Nederland B.V. Daarna heb ik niets meer van Kia NL vernomen... Het inloggen met -de door mij opgegeven gegevens op MijnKia- lukt (nog) niet. Wie weet hoe ik toegang krijg tot MijnKia? Goedemorgen, Ik heb ook een hele tijd gewacht na het aanmelden. daarna even een email gestuurd aan info@kia.nl en toen was het de volgende dag actief Quote
Woeper Posted May 29, 2010 Posted May 29, 2010 Wij hadden ook problemen met Mijn Kia, onze probleem was dat wij wel konden inloggen maar onze Kia Venga stond er niet bij, de helft werkte niet, mijn dealer was bij ons ook niet in te stellen en ga zo maar door, met 1 mail naar Kia Nederland was het binnen 1 1/2 week opgelost. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.