sabrina Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 Zal ik mijzelf dan ook even in het kort voorstellen. mijn naam is Sabrina, 30 jaar. We hebben net een paar dagen onze nieuwe Kia Ceed Sw en tot nu toe bevalt deze ons super. Nog wat kleine opstartprobleempjes, maar daarvoor hoop ik hier een oplossing voor te vinden! grtz sabrina Quote
Guest Jantje Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 welkom op het forum en gooi het lijstje met opstart probleempjes maar neer dan komen de antwoorden vanzelf Quote
Alex VB Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 Ook van de Nederbelgen een hartelijk en welgemeend welkom.. Zoals Jantje schrijft.. Laat de problemen maar horen/zien en we proberen een oplossing aan te dragen.. Quote
sabrina Posted June 1, 2010 Author Posted June 1, 2010 bedankt! heb reeds een berichtje geplaatst grtz sabrina Quote
Smart Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 Hoi Sabrina, welkom op het forum! De Cee'd SW vliegt volgens mij ook als warm broodje over de Kia-toonbank. Heel veel plezier en veilige km's toegewenst! Quote
Woeper Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 Van harte welkom op deze Kia club / forum en heel veel rijplezier met je Kia Cee,d SW. Quote
Recommended Posts