Jump to content

Recommended Posts

Posted

Sinds 2 maanden in het bezit van een Venga. Bevalt goed, verbruik 1 op 14,5/ 15 wat ik wel redelijk vind. Wie kan mij vertellen hoe ik de telefoon via de bleutooth kan bebruiken? De dealer is er ook niet duidelijk over. In de handleiding staat ook niets omschreven. Ik heb geen navigatie in de auto. Frans

Posted (edited)

In de handleiding hoodstuk 4 blz 127 onder het kopje paren staat er iets over, succes

Edited by Jaap B
Posted

Ja, en je telefoon op automatsch zetten, zodat hij al verbinding maakt als je in de buurt van je auto komt.

Anders moet je iedere ker opnieuw je paswoord gaan ingeven.

Gr De Mier

Posted
In de handleiding hoodstuk 4 blz 127 onder het kopje paren staat er iets over, succes

Hallo, zogauw ik instap paart mjn telefoon met de auto. Ik kan eenmaal uit de auto bellen en daarna blijft het nummer in het geheugen hangen. Ik kan geen 2e keer meer bellen en ook kan ik daarna niet gebeld worden, bij opnemen wordt de bleutooth verbinding verbroken. Hoe los ik dat op? M.vr.g. Frans

Posted
Hallo, zogauw ik instap paart mjn telefoon met de auto. Ik kan eenmaal uit de auto bellen en daarna blijft het nummer in het geheugen hangen. Ik kan geen 2e keer meer bellen en ook kan ik daarna niet gebeld worden, bij opnemen wordt de bleutooth verbinding verbroken. Hoe los ik dat op? M.vr.g. Frans

Welke telefoon (merk en type) heb je ?. :?:

Posted

Aparte telefoon die paart met een auto........:mrgreen:

Ik neem aan dat je bedoelt te zeggen pairen (van het Engelse woord pairing)? Het betekent verbinden. Verbinden met bluetooth.

Posted

Bij mij werkt het gebeld worden met een Sony Ericsson T610 goed. Ik zou niet weten hoe je zelf kan bellen, want volgens mij is dit niet mogelijk met de Venga?

• 1 year later...
Posted

Bij mij werkt het gebeld worden met een Sony Ericsson T610 goed. Ik zou niet weten hoe je zelf kan bellen, want volgens mij is dit niet mogelijk met de Venga?

Bij mij werkt het bellen en gebeld worden prima met mijn Samsung Galaxy SII. Echter het laden van de contactpersonen wil mij niet lukken.

Ik heb de adressen van de SIM kaart ook op de SD-kaart gezet, maar dat help niet. Met mijn vorige Samsung I 900 gaf het geen enkel probleem. Zou het ook via de USB mogelijk zijn?

• 5 years later...
Posted

Ik heb ook problemen met mijn kia venga heb een iphone 5c. Maar kan wel bellen met bleutooth maar wanneer ik gebeld wordt en de telefoon opneem krijg ik geen geluid via de bluetooth connectie. De kia zegt dan steeds ongoing call en op mijn iphone zie je wel dat het gesprek bezig is maar in de auto gaat de radio gewoon verder. Iemand een oplossing hiervoor? Heb geen navigatie trouwens.

• 9 months later...
Posted
Ik heb ook problemen met mijn kia venga heb een iphone 5c. Maar kan wel bellen met bleutooth maar wanneer ik gebeld wordt en de telefoon opneem krijg ik geen geluid via de bluetooth connectie. De kia zegt dan steeds ongoing call en op mijn iphone zie je wel dat het gesprek bezig is maar in de auto gaat de radio gewoon verder. Iemand een oplossing hiervoor? Heb geen navigatie trouwens.
Mocht je nog het probleem hebben. Bekijk in je BT settings op gsm wat hij wel en wat niet mag communiceren

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk

• 2 months later...
Posted
Op ‎17‎-‎4‎-‎2017 om 14:42 zei danielle28:

Danielle, is jou probleem opgelost?

Sinds vandaag rij ik een Venga, maar  het bellen is wel een dingetje.

Telefoon en auto zijn wel gekoppeld. Uitbellen lukt prima, maar inbellen gaat niet goed. De radio blijft doorspelen en het gesprek krijg ik alleen op de telefoon. Als ik hem via de auto wil laten lopen, moet ik op mijn telefoon de optie "speaker KIa-Venga" aanklikken.

Ik heb een iPhone 6+

Posted

Nee bij mij is het ook nog niet opgelost heb hetzelfde probleem exact als jij hebt. Kan wel aan het stuur lang kort lang drukken dan gaat het wel via de carkit maar dan heeft degene die belt vaak ondertussen al opgehangen.