Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds 2 maanden in het bezit van een Venga. Bevalt goed, verbruik 1 op 14,5/ 15 wat ik wel redelijk vind. Wie kan mij vertellen hoe ik de telefoon via de bleutooth kan bebruiken? De dealer is er ook niet duidelijk over. In de handleiding staat ook niets omschreven. Ik heb geen navigatie in de auto. Frans

Geplaatst (aangepast)

In de handleiding hoodstuk 4 blz 127 onder het kopje paren staat er iets over, succes

aangepast door Jaap B
Geplaatst

Ja, en je telefoon op automatsch zetten, zodat hij al verbinding maakt als je in de buurt van je auto komt.

Anders moet je iedere ker opnieuw je paswoord gaan ingeven.

Gr De Mier

Geplaatst
In de handleiding hoodstuk 4 blz 127 onder het kopje paren staat er iets over, succes

Hallo, zogauw ik instap paart mjn telefoon met de auto. Ik kan eenmaal uit de auto bellen en daarna blijft het nummer in het geheugen hangen. Ik kan geen 2e keer meer bellen en ook kan ik daarna niet gebeld worden, bij opnemen wordt de bleutooth verbinding verbroken. Hoe los ik dat op? M.vr.g. Frans

Geplaatst
Hallo, zogauw ik instap paart mjn telefoon met de auto. Ik kan eenmaal uit de auto bellen en daarna blijft het nummer in het geheugen hangen. Ik kan geen 2e keer meer bellen en ook kan ik daarna niet gebeld worden, bij opnemen wordt de bleutooth verbinding verbroken. Hoe los ik dat op? M.vr.g. Frans

Welke telefoon (merk en type) heb je ?. :?:

Geplaatst

Aparte telefoon die paart met een auto........:mrgreen:

Ik neem aan dat je bedoelt te zeggen pairen (van het Engelse woord pairing)? Het betekent verbinden. Verbinden met bluetooth.

Geplaatst

Bij mij werkt het gebeld worden met een Sony Ericsson T610 goed. Ik zou niet weten hoe je zelf kan bellen, want volgens mij is dit niet mogelijk met de Venga?

• 1 jaar later...
Geplaatst

Bij mij werkt het gebeld worden met een Sony Ericsson T610 goed. Ik zou niet weten hoe je zelf kan bellen, want volgens mij is dit niet mogelijk met de Venga?

Bij mij werkt het bellen en gebeld worden prima met mijn Samsung Galaxy SII. Echter het laden van de contactpersonen wil mij niet lukken.

Ik heb de adressen van de SIM kaart ook op de SD-kaart gezet, maar dat help niet. Met mijn vorige Samsung I 900 gaf het geen enkel probleem. Zou het ook via de USB mogelijk zijn?

• 5 jaar later...
Geplaatst

Ik heb ook problemen met mijn kia venga heb een iphone 5c. Maar kan wel bellen met bleutooth maar wanneer ik gebeld wordt en de telefoon opneem krijg ik geen geluid via de bluetooth connectie. De kia zegt dan steeds ongoing call en op mijn iphone zie je wel dat het gesprek bezig is maar in de auto gaat de radio gewoon verder. Iemand een oplossing hiervoor? Heb geen navigatie trouwens.

• 9 maanden later...
Geplaatst
Ik heb ook problemen met mijn kia venga heb een iphone 5c. Maar kan wel bellen met bleutooth maar wanneer ik gebeld wordt en de telefoon opneem krijg ik geen geluid via de bluetooth connectie. De kia zegt dan steeds ongoing call en op mijn iphone zie je wel dat het gesprek bezig is maar in de auto gaat de radio gewoon verder. Iemand een oplossing hiervoor? Heb geen navigatie trouwens.
Mocht je nog het probleem hebben. Bekijk in je BT settings op gsm wat hij wel en wat niet mag communiceren

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk

• 2 maanden later...
Geplaatst
Op ‎17‎-‎4‎-‎2017 om 14:42 zei danielle28:

Danielle, is jou probleem opgelost?

Sinds vandaag rij ik een Venga, maar  het bellen is wel een dingetje.

Telefoon en auto zijn wel gekoppeld. Uitbellen lukt prima, maar inbellen gaat niet goed. De radio blijft doorspelen en het gesprek krijg ik alleen op de telefoon. Als ik hem via de auto wil laten lopen, moet ik op mijn telefoon de optie "speaker KIa-Venga" aanklikken.

Ik heb een iPhone 6+

Geplaatst

Nee bij mij is het ook nog niet opgelost heb hetzelfde probleem exact als jij hebt. Kan wel aan het stuur lang kort lang drukken dan gaat het wel via de carkit maar dan heeft degene die belt vaak ondertussen al opgehangen.

• 6 jaar later...
Geplaatst

Hallo ik ben nieuw hier op de Kia site.

Ik heb een Kia Venga 2013 en met Bluetooth.

Nou wil ik die koppelen met mijn samsung A71. Maar dat lukt me alsnog niet .

Ik zie op mijn telefoon niet dat hij is gekoppeld , en in de auto ook niet.

Kan me hier iemand mee helpen ??  Een soort stappenplan. Ik wil eigenlijk muziek via bluetooth naar de auto sturen.

Ik hoop dat er iemand hier mij hiermee verder wil helpen.

Vgr  Jan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...