plunt Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 Hallo iedereen daar ben ik weer, na ongeveer 800 KM ben ik er al wel achter gekomen dat hij aardig benzine lust, hij rijd ongeveer 1 op 8. Maar voor de rest is het een pracht bak, en heerlijk dat hoge zitten, denk als je dit eenmaal gewend bent, wil je niet anders meer. vraagje, als ik een gas instalatie laat inbouwen gaat de auto dan anders rijden ? en weet iemand was zo een instalatie kost ? Groeten van een zeer tevreden Sorento rijder. Edzard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 wat het kost heb ik geen idee van, anders rijden... ligt eraan wat voor type gas installatie je neemt. Hou alleen wel rekening met de extra onderhoudskosten! Daar staan aardig wat verhalen over op dit forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plunt Posted June 7, 2010 Author Share Posted June 7, 2010 Zal eens rondkijken, hij rijd nu namelijk heel erg lekker, en dat mag niet veranderen. Weet je misschien of er ook side bars 2de hans te krijgen zijn ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 Gezien de leeftijd van je auto zou ik het LPG verhaal laten voor wat het is en wat vaker de fiets pakken voor de echte korte ritjes, HAHA Die investering ga je er never uithalen en de narigheid kan nogal in de papieren gaan lopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plunt Posted June 7, 2010 Author Share Posted June 7, 2010 Was ik albang voor, en ach iets vaker op de fiets is nog gezond ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hankpeters Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 kijk eens op http://www.vogelsautogas.nl/ daar is meer info te vinden succes Hank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts