Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen allemaal.

ik heb extra tegen de dealer gezegt dat hij hem niet mocht plaatsten. (ze doen het alleen in overleg) Omdat ik zelf een beter oplossing heb (vind ik zelf).

Ik heb aan mijn sleutel een resqme hangen, die hangt dan altijd binnen hand berijk aan de cotact sleutel. Daar bij heb je hem dan ook nog eens bij de hand als je iemand anders wilt helpen.

kijk zelf eens op http://www.resqme.com/

Geplaatst

Toevallig heb ik een aantal weken geleden een advertentie uit de Autoweek geknipt, waarin dit product wordt aangeprezen en verkocht in NL. Perfect werkende tool.

Geplaatst (aangepast)
Toevallig heb ik een aantal weken geleden een advertentie uit de Autoweek geknipt, waarin dit product wordt aangeprezen en verkocht in NL. Perfect werkende tool.

En ik heb al zo'n bloedhekel aan die enorme sleutelbossen...

Maar het ziet er wel goed en handig uit dat tooltje.

Maar ik houd het voorlopig toch maar even bij de door de Kia dealer uiterst dekundig geplaatste (juist ja...middenconsole, lekker in het zicht:?) onvolprezen life hammer en hoop dat die ten eeuwige dage op z'n plek blijft.

aangepast door ger.w.
typefoutje
Geplaatst (aangepast)
En ik heb al zo'n bloedhekel aan die enorme sleutelbossen...

Maar het ziet er wel goed en handig uit dat tooltje.

Maar ik houd het voorlopig toch maar even bij de door de Kia dealer uiterst dekundig geplaatste (juist ja...middenconsole, lekker in het zicht:?) onvolprezen life hammer en hoop dat die ten eeuwige dage op z'n plek blijft.

Ik heb ook een hekel aan een grote bos sleutels. Maar ik heb nu een aparte bos met huissleutels en sleutel van het werk. En dan heb ik de sleutel vande wagen met de resqme appart, ook handig als de vrouw met de wagen gaat, heeft ze a niet al mijn sleutels bij zich en toch de veilige resqme.

post-2954-1297853188,33_thumb.jpg

aangepast door twinky
foto toegevoegd!
Geplaatst

Hmmm.....die ResQMe lijkt me erg handig. Ook ik heb de lifehammer nog niet gemonteerd, maar dit lijkt me een prima alternatief. Zelf zou ik hem dan wel in een iets fellere kleur doen zodat hij toch wat meer opvalt wanneer je hem nodig hebt.

Ik ga eens kijken waar hij het goedkoopste te krijgen is. Vraag me alleen af of je er niet constant met je knie tegenaan zit?

Geplaatst (aangepast)
Hmmm.....die ResQMe lijkt me erg handig. Ook ik heb de lifehammer nog niet gemonteerd, maar dit lijkt me een prima alternatief. Zelf zou ik hem dan wel in een iets fellere kleur doen zodat hij toch wat meer opvalt wanneer je hem nodig hebt.

Ik ga eens kijken waar hij het goedkoopste te krijgen is. Vraag me alleen af of je er niet constant met je knie tegenaan zit?

Je kunt hem in meerder kleuren krijgen, ik heb hem kado gekregen.

Hij is niet zo groot dat hij tegen je knie komt hoor.

Prijzen zijn volgens mij overal redelijk gelijk, op bijgaande link kun je ze bestellen:

http://www.autoveiligheidwinkel.nl/c-475262/bestel-resqme/

voor onze belgische kia vrienden

http://www.safety-tool.com/shop_.html ( dit is een frans talige site)

en tenslotte hier de site waar je voor meerdere laden terecht kunt

http://www.nov8safety.com/buy/resqme_europe.htm

aangepast door twinky
link toegevoegd
Geplaatst

Goede TIP Twinky!

Wat ik mij wel even afvraag is, dat wanneer je bijv. te water raakt en de autogordel automatisch strak wordt getrokken, of je dan nog wel bij de Resqme kunt komen? Datzelfde geldt natuurlijk ook voor de Lifehammer.

Als dat niet het geval is, dan heb je dus ook niets aan de mesjes die in die apparaatjes zitten, om daarmee je autogordel los te snijden.

Geplaatst
Goede TIP Twinky!

Wat ik mij wel even afvraag is, dat wanneer je bijv. te water raakt en de autogordel automatisch strak wordt getrokken, of je dan nog wel bij de Resqme kunt komen? Datzelfde geldt natuurlijk ook voor de Lifehammer.

Als dat niet het geval is, dan heb je dus ook niets aan de mesjes die in die apparaatjes zitten, om daarmee je autogordel los te snijden.

Hij zal altijd naar beneden hangen!. En natuurlijk moet je niet achter het stuur liggen. Als je er aan trekt dan komt het los van de ring en is meteen de bescherming weg en het mes klaar voor gebruik.

Ik hoop hem nooit nodig te hebben, maar ik denk dat hij op een betere plaats hangt dan op welke plaats je zoekt voor de fel oranje lifehammer.

Ik zie het nut er zeker van in maar moet dat ding echt niet in het zicht hebben zitten.

Geplaatst

Heb je wel gelijk in. Ik denk dat ik deze ook ga aanschaffen. Had al een advertentie uitgeknipt en klaarliggen (sinds een paar weken....).

Geplaatst

Ik heb er twee besteld, vrouw wilde rose......voor aan de sleutelbos.:roll:

• 4 weken later...
  • 2 jaar later...
  • 9 maanden later...
Geplaatst

Montage 

De montage is niet ingewikkeld. Een goede montageplek is, waar mogelijk, tegen de hemel van de auto, zodat bestuurder en passagier er altijd bij kunnen, ook als de auto op de kop ligt. 
Let bij het zelf monteren met de zeer scherpe naalden van de dubbele pennen en dat u geen bedrading van de auto beschadigt.

Geplaatst

mss da t in belgie anders is want ik heb geen Life hammer gekregen bij de levering van mijn c'eed :)

Geplaatst

mss da t in belgie anders is want ik heb geen Life hammer gekregen bij de levering van mijn c'eed :)

Met die strakke prijzen in België, in vergelijking met NL, zat dat er niet meer in.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...