Andy Posted June 11, 2010 Posted June 11, 2010 Hello, ben niet hier en eerst even voorstellen, ben bezitter van een Kia Sportage 4WD (05/2005), tweedehands aangekocht in 2008. Huidige kilometerstand 101.300. Distributieriem vervangen omstreeks 90.000 km. Reeds geruime tijd (enkele maanden) heb ik bij het optrekken tot +2000 rpm een piepend geluid alsof er een riem slipt. Bij nazicht tijdens onderhoud l.l. blijkt dat er Quote
H.Gilsing Posted June 26, 2010 Posted June 26, 2010 Hallo, ik had laatst het zelfde probleem. ze dachten eerst dat het de lagers van de waterpomp waren, maar dat was niet zo. Zelfs onder het rijden piept de auto als of de V snaar los/nat was. De kia garage heeft deze gerepareerd volgens garantie. nu geen probleem meer. Quote
Guest Jantje Posted June 26, 2010 Posted June 26, 2010 weinig kans voor een andere oplossing. Heel misschien dat het goedkoper is als ze de gehele motor eruit halen ipv alleen de bovenkant maar dat durf ik niet te beloven. Quote
bigwade Posted June 26, 2010 Posted June 26, 2010 Hallo,ik had laatst het zelfde probleem. ze dachten eerst dat het de lagers van de waterpomp waren, maar dat was niet zo. nu geen probleem meer. Wat was het dan wel ? Daar hebben we meer aan, haha! Quote
Recommended Posts