esrona Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Sorento 2008: Heb na een bezoek aan de wastunnel vocht in mijn linkerkoplamp. heb de unit uit de auto gehaald maar weet niet hoe hem te openen. lijkt alsof het glasdeel erop zit geklemd maar krijg de 2 delen niet uit elkaar. Weet iemand hoe dat moet? Alvast bedankt en groet Ron. Quote
Smart Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Hallo Ron, Dat is een radikale actie die je daar wilt plegen! Ik zou gewoon een f Quote
esrona Posted June 16, 2010 Author Posted June 16, 2010 Bedankt voor jouw reaktie , openmaken is dus geen optie. Maar het vocht verwijderen met een fohn lost het probleem niet op toch? Geen zin om na iedere wasbeurt de auto te moeten fohnen . Heb nog garantie, eens zien wat de dealer zegt. Groet, Ron Quote
Kia Fan Posted June 16, 2010 Posted June 16, 2010 Dat wilde ik net zeggen dat je nog garantie hebt met een auto van 2008. Gewoon terug gaan naar de dealer en die zet er zo een nieuwe koplamp in! Waarschijnlijk een kitrand niet geheel dicht ofzo. Quote
rob4b4 Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 Zeker niet met een fohn op die plastic lampen. Daar worden ze dof van. Plus het water verdampt alleen maar tijdelijk en condenseerd later weer gewoon tegen de voorkant. Rob Quote
josua Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 Heb hetzelfde probleem met rechter koplamp van een Sorento uit 2005. Ik heb 2 gaatjes geboord (2 mm) in de afsluitring.Werkt goed. gr. Jos Quote
Recommended Posts