Kia ron Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 Goedenmiddag, Hierbij stel ik mij even voor als nieuw lid van de Kia club. Ik ben zins 29-04-2010 in het bezit van een Kia Cee'd Wagon. Met vr Groet, Quote
Guest CeedDriver Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 Welkom op het Kia forum! Veel plezier hier, maar dat gaat vast lukken Quote
Smart Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 Hallo Ron, welkom op het forum. Graag zien wij foto's tegemoet van je nieuwe trots. Veel plezierige en vooral veilige km's toegewenst! Veel lees- en postplezier toegewenst! Quote
Rob D Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 He Ron, hoe bevalt je Ceed, nu na enkele maanden? Quote
Kia ron Posted June 21, 2010 Author Posted June 21, 2010 De nieuwe cee'd bevalt goed heb alleen nog wat problemen met mijn radio het lijkt net of er een servo motortje hard blijft lopen. Maar de dealer heeft inmiddels een nieuwe besteld dus ook dat is binnenkort verleden tijd. Weet iemand trouwens de inhoud van de tank ?? kan het niet in het boekje vinden. Groeten Quote
Alex VB Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 Allereerst een hartelijk en welgemeend welkom van mij en mijn gezinnetje.. Inhoud van de cee'd - de tank - is 52 liter excl. reserve. Er zijn hier een paar mensen die het gelukt is om 62 ltr te tanken.. Quote
Recommended Posts