Dutchdragon Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 Ola, Ik heb weer wat met die auto, van de passagierstoel zit het zitvlak helemaal los. Maar dan ook echt aan de onderzijde zijn plastics strips losgeschoten van het frame. Morgen maar even langs de dealer. Groet, Ursin Quote
ik kan mijn dak zien Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 ola Dutch dragon, voor een beetje knutselaar is dit zelf op te lossen. ik heb gisteren toevallig zelf mijn bekleding er af gehaald. ligt nu bij een stoffeerder.(ik rij nu op een zwarte badhandoek) de zitting zit vast met 4 stuks M8 boutjes. ringsleutel 12 en een goede zaklamp en je ziet ze wel zitten. let wel op, er zit een kabel lasdoosje onder de zitting. dit moet er onderuit met de bekabeling en stekkers. zit vast met Quote
bigwade Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 Nou die auto is net zo oud als de mijne (feb2009) dus dat is echt een gevalletje dealer en garantie. Zeker niet zelf aan kloten. Wel goede tip voor de oudere auto's natuurlijk Quote
Dutchdragon Posted June 23, 2010 Author Posted June 23, 2010 Ben vandaag bij dealer geweest. De 8e van juli gaat ie naar de dealer en een uurtje later moet ie klaar zijn. Stoel gaat er helemaal uit, want mag niet losraken volgens de dealer. Quote
Recommended Posts