kogerbouw Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 Hallo allen, Ik ben Koger en kom uit Edam. Ik heb 29 Juni de nieuwe Sportage besteld in de kleur techno orange, de levering kan volgens de dealer wel 6 maanden gaan duren. het is voor het eerst dat ik een Kia koop die ik alleen nog maar op foto's heb gezien, dus is wel spannend. dit wordt mijn 3e kia, ik heb een rio gehad, en heb nu nog een cerato. zo eerst maar eens op vakantie naar Iitalie en daarna meer droomen van de nieuwe sportage tot hij voor mijn deur staat. Quote
Alex VB Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 Hallo Kogerbouw, Van harte welkom op het kiaforum. Ik wens je veel plezier met het wachten op en straks het rijden in je nieuwe Sportage. Ik ben zo vrij geweest je een eigen topic te geven. Zo kijg ook jij de "glorie"die je verdient. Quote
Smart Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 Welkom op het forum! Veel lees- en postplezier. En een mooie kleur heb je besteld voor de Sportage. Ben straks heel benieuwd naar foto's. Quote
willem1 Posted July 5, 2010 Posted July 5, 2010 heeeeeeeeel benieuwd naar je ervaringen tzt.! welk type trouwens, benzine, diesel etc? Quote
Recommended Posts