Norbert van Dijk Posted July 5, 2010 Posted July 5, 2010 Ik heb problemen met mijn navigatie en wilde weten of meerdere dit hebben. Het volgende is aan de hand, de gps van de navigatie geeft niet exact de plek aan waar de auto staat maar denk bijvoorbeeld in Frankrijk te staan en soms weer in Duitsland enz..... volgens de dealer kan dit alleen opgelost worden met een update die er 'nog' niet is. Quote
Richard Limburg Posted July 5, 2010 Posted July 5, 2010 Ik ben nog niet veel verder dan Duitsland geweest op het moment, maar ik heb hier nog geen problemen mee gehad. En ik kan me niet indenken dat dit met een update verholpen zal zijn. de gps zal aangeven waar hij is en zal dit zichtbaar maken op de kaart. Quote
rednAS77 Posted July 6, 2010 Posted July 6, 2010 Het volgende is aan de hand,de gps van de navigatie geeft niet exact de plek aan waar de auto staat maar denk bijvoorbeeld in Frankrijk te staan en soms weer in Duitsland enz..... Hoe bedoel je dit. Als ik de auto start en zet de "map" aan, dan geeft hij gelijk mijn huidige locatie weer. Zelf heb ik nog geen problemen gehad mijn de positiebepaling van de gps. Quote
Norbert van Dijk Posted July 6, 2010 Author Posted July 6, 2010 Ik ben ook nog niet in het buitenland geweest, maar mijn navigatie wel Ik vind het vreemd dat die van jullie wel gewoon werkt terwijl er dezelfde software inzit. Ik denk dus dat er wat anders aan de hand is..... Maar wat? Ik ga de garage weer bellen. Wordt vervolgd Quote
rednAS77 Posted July 6, 2010 Posted July 6, 2010 Ben zelf in Belgie en Duitsland geweest met de navi. Buiten dat de kaarten oud zijn geen problemen gehad met onjuiste GPS. Zelfs files werden goed vermeld. Misschien moet de software er opnieuw op? Quote
Richard Limburg Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 Kijk een op http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=39592&postcount=21 hier staat een foto met de versie van je systeem. heb je de zelfde? Quote
Recommended Posts