Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste forum leden,

was vandaag bij de kia dealer voor mijn ouders hun picanto, heb meteen gevraagd wanneer de update komt voor de navi, ze zijn hem deze week aan het testen en hij komt als het goed is volgende week uit :mrgreen:

nou maar hopen dat dit ook echt waar is:D

Gr.

Barry

Posted

Ik heb vandaag contact gehad met mijn dealer,

hij adviseerde om de beta versie niet te proberen omdat er geen garantie is dat er geen problemen kunnen ontstaan. volgens hem betreft het een taal update voor het gehele systeem dus ook radio en telefoonfunctie's. deze zouden dus ook ontregelt kunnen raken door een foutje in de software en daar zit ik niet op te wachten tijdens mijn vakantie. dus ik wacht rustig af tot augustus of later. Ik ben inmiddels ook wel aan het engels gewend.

zelfs de kinderen spreken al een aardig woordje mee:razz:

Posted

Het lijkt me handig om eens de zoekfunctie te gebruiken, er zijn nu al zoveel topics over het navigatiesysteem met bijna allemaal dezelfde antwoorden !

Update komt eind augustus !

Posted

Is er bij iemand misschien bekend wat we kunnen verwachten met de updates? Als het enkel een taalupdate betreft, zou dit onvoldoende zijn. Ze moeten tenminste enkele bugs wegwerken zoals het niet opslaan van instellingen of het vastlopen van het route systeem. Ik wilde bijvoorbeeld gebruik maken van POI en hier liep het systeem op vast waarna ik geen aders meer kon opgeven. Ik kon enkel de kaart erbij pakken en de cursor laten wijzen naar de locatie 'hier moet ik ongeveer zijn'. Dus niet helemaal onarmd maar wel een beetje teleurgesteld.

Dus de vraag. Is er ergens te zien wat de geplande update volledig inhoudt en kunnen we ergens druk op uitoefenen?