Dave(nga) Posted July 6, 2010 Posted July 6, 2010 toeeeeeet toeeeeeeeeeeeet Yesssssssssssssssssssss!!!!!! Sorry, moes ik effe kwijt:taz: Quote
tonisaez Posted July 6, 2010 Posted July 6, 2010 jaaaaa en morgen Spanje erbij en dan hebben we het helemaaaaaaaaaal:-D Quote
Alex VB Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 Het maakt niet uit tegen wie ze spelen.. Het is een giga prestatie van de voetballers dat ze het geflikt hebben.. De man uit Meerssen heeft van dit elftal een echt team gemaakt die voor elkaar en ons voor de hoofdprijs willen gaan.. Mijn voorspelling voor de finale is dat "Ons" Oranje wint met 2-1. Quote
xxxx Posted July 8, 2010 Posted July 8, 2010 wat een gelul op een autosite, begin op een voetbalsite toch ook niet over auto's Quote
Smart Posted July 8, 2010 Posted July 8, 2010 wat een gelul op een autosite, begin op een voetbalsite toch ook niet over auto's Ga even een cooldown doen.......! Quote
Venga1 Posted July 9, 2010 Posted July 9, 2010 wat een gelul op een autosite, begin op een voetbalsite toch ook niet over auto's Daarom is toch het KIA cafe gemaakt? Een hele leuke finale toegewenst, ik heb er veel zin in !!! Op naar Amsterdam, kunnen er weer een paar woonboten gesloopt worden. ( Ik hoop het niet voor de bewoners, het zal je maar gebeuren) Quote
Smart Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Jammer, maar ik was al voorzien. Ja, je moet toch je verdriet verwerken, niet dan.........? Quote
Peterrrrr Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Ik vind die paul ringen niet vreten, maar dat is wel waar dat beest moet eindigen ! IN DE FRITUUR !!! Quote
Guest Jantje Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Jongens toch.. het is onze eigen schuld dat we verloren hebben, we speelden onnodig hard met de overtredingen.. vooral voor het feit als je vanaf het begin af aan ziet dat de scheidsrechter tegen je is. Quote
Smart Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Jongens toch.. het is onze eigen schuld dat we verloren hebben, we speelden onnodig hard met de overtredingen.. vooral voor het feit als je vanaf het begin af aan ziet dat de scheidsrechter tegen je is. ONZE SCHULD? WIJ hebben gewonnen en ZIJ hebben verloren! Quote
Guest Jantje Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 onzin... als iemand de schuld moet krijgen geef ik het aan Robin van Persie, jawel de man die van Bert van Marwijk kans na kans na kans bleef kregen om de spits uit te hangen en als gemiddeld rapport cijfer op dit WK een 1 verdient. Jammer, hij speelt normaal altijd zo goed! Quote
Smart Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Het is geen kwestie van schuld, of van Robin van Persie alleen. Ik denk dat het collectief Oranje voetballers gisteravond statisch geladen was of zo. Ze speelden ver beneden hun kunnen, terwijl ze het spelletje zo goed beheersen. De keiharde acties waren niet nodig geweest. Ik ben het met je eens dat ons Bertje, Van Persie al veel eerder naar de bank als basis had moeten verwijzen, maar helaas is dat niet gebeurd. Wanneer Affelay of Huntelaar in de spits had gestaan, had ik het trouwens ook niet geweten hoor! Ach, we mogen niet ontevreden zijn. We zijn de 2e beste Mannschaft in der Welt, oftewel Vice Weltmeister!!! Wanneer je in de finale van Duitsland had verloren, was het leed veel groter geweest. Nu heb ik vrede met de winst van Spanje. Zij hebben het betere van het spel laten zien en hebben terecht gewonnen. We waren er alleen zoooooo dichtbij........! Quote
Guest Jantje Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Heb je helemaal gelijk in, alleen als coach moet je toch ook inzien dat als je huntelaar elke wedstrijd maar 5/10 minuten tijd geeft dat zij ook niks meer in te brengen hebben in de wedstrijd zelf. Voor de rest ben ik nog steeds reuze blij met het eind resultaat, dit is het beste resultaat van nederlands elftal wat ik bewust mee heb mogen maken, bij het EK van '88 was ik nog maar 3 jaartjes jong! Me ingetogen oranje versiering in de auto hangt er dan ook nog steeds vol trots in! Quote
Venga1 Posted July 13, 2010 Posted July 13, 2010 In '78 hadden wij 'onze' eigen kleurentelevisie op afbetaling (dat dan weer wel!). Wat is er toch een hoop veranderd. Nu hebben de meeste mensen een tv, of kunnen dit met niet al te lang sparen gewoon komen. Quote
Smart Posted July 13, 2010 Posted July 13, 2010 Ik heb mij vergist. In '78 hadden wij onze 'eigen' kleurentelevisie (jawel!). Mijn vader was zo trots. Je had toendertijd 2 Nederlandse en 3 Duitse zenders. Zo heb ik Duits geleerd. BBC 1/2 kwam bij ons veel later. In het Westen waren ze daar meer op gericht dan in het Oosten des lands. Ja tijden veranderen, passie voor voetbal blijft hetzelfde. Quote
ger.w. Posted July 15, 2010 Posted July 15, 2010 Ik heb in '74 Nederland-Duitsland gezien op een camping in Frankrijk. Met een aantal nederlanders en .....veel duitsers. Krijg nog vlekken in mijn nek als ik daar aan terug denk Quote
Recommended Posts