Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo iedereen, ik ben Saskia en heb mijn KIA picanto Seven alweer een paar maandjes. Vond het een hele leuke aanbieding en de levertijd was snel. Wel heb ik hem met leer laten bekleden en nu rij ik heel tevreden rond in mijn kleine autootje "met alles erop en eraan" :D

Na een poosje was ik toch wel nieuwsgierig of er soms een club is waar de mensen een beetje actief op zijn.

Af en toe ga ik wel eens mee met de smart club (er staat ook een Roadster voor de deur) en die tourtochten zijn altijd erg leuk. Aangezien ik wel benieuwd was of er ook wel eens rijen picantautotjes rond rijden door Nederland ben ik uiteindelijk hier terecht gekomen..... Verder ben ik erg blond dus het is af en toe ook wel eens handig om vragen te stellen hier :oops: of wellicht iemand anders ergens mee te helpen :cool:

Guest Jantje
Posted

welkom op het forum.

De laatste tourtocht was niet zo'n heel groot succes maar ik denk dat we het zeker nog is moeten proberen.

Ennuh.. foto's doen het ook altijd goed hier!

Posted

Saskiaa, welkom op het forum!

Goh, ook een Smart Club......dat had niet gehoeven hoor!;):mrgreen:

Nou, heel veel lees- en postplezier toegewenst!

Posted

Hallo Saskiaa,

Ook een hartelijk welkom van het Moderatorenteam. Je kan en mag hier met al je vragen komen die je hebt. We zullen dan proberen deze naar tevredenheid te beantwoorden..