riodriver Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Voor iedereen die eerdaags weer op vakantie gaan met de Kia of vliegtuig EEN PRETTIGE VAKANTIE VAST GEWENST Quote
Smart Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Leuk initiatief! Iedereen een fijne vakantie toegewenst. Ik hoop zonder al teveel ellende. Dus vooral veilige kilometers toegewenst. Quote
Guest Daiz Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Wat een leuk idee riodriver! Ook namens mij: iedereen een fijne vakantie toegewenst!!! P.s Wat zijn de bestemmingen van de kiaclubleden? Ik ga zelf niet op vakantie, blijf lekker thuis en ben aan het klussen.... achterbumper aanpassen.....en hopelijk daarna naar de spuiterij Gr Daiz Quote
Smart Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Ik ga dit jaar 2 weken (voor het eerst) naar Itali Quote
scorpioshuma Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Daarna nog 1 week in een complete huurtent op een camping in Karinthi Quote
Guest ceratorijder1 Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 @Smart, Het Gardameer is fantastisch..! Wat ik aanraadt is om de stad Verona te bezoeken, het is daar erg gezellig met een mooi Colosseum die in gebruik is voor opera's en in Verona heb je ook het beroemde balkon van Romeo en Julia.. En natuurlijk is Venetie ook een aanrader, prima te bereiken met de auto. Hebben jullie kinderen? Een dagje pretpark (Gardaland) is erg leuk, vlakbij Lazise. Jullie zullen het vast goed hebben daar..!! Quote
Smart Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Toch geen VW automeeting bijwonen he Veel plezier allemaal waar de reis jullie ook mogen brengen. Nee, daar gaan we niet naar toe, maar dat is wel het jaarlijkse hoogtepunt daar aan de W Quote
patten Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Hier vanwege verhuizing wordt het Balkonia, Tuinesi Quote
John Cassels Posted July 13, 2010 Posted July 13, 2010 Ik ga dit jaar 2 weken (voor het eerst) naar Itali Quote
Smart Posted July 13, 2010 Posted July 13, 2010 Vaarbewijs gehaald ? - interesting. Wat voor boot heb je nu ?. Nee ik heb geen boot, nog niet tenminste. Ik woon nou niet erg dichtbij vaarwater, dus een boot heb ik niet. Ik heb mij laten overhalen door een buurman om het vaarbewijs te gaan halen. Zijn vader heeft een flinke boot en neemt die jaarlijks mee naar Itali Quote
John Cassels Posted July 13, 2010 Posted July 13, 2010 Nee ik heb geen boot, nog niet tenminste. Ik woon nou niet erg dichtbij vaarwater, dus een boot heb ik niet. Ik heb mij laten overhalen door een buurman om het vaarbewijs te gaan halen. Zijn vader heeft een flinke boot en neemt die jaarlijks mee naar Itali Quote
Smart Posted July 13, 2010 Posted July 13, 2010 Dat vind ik onzettend knap van je. You have every right to be pleased with yourself.Ons boot is 8.5 meter en ik heb geen vaarbewijs. Als je in de buurt bij Steenbergen bent , mag je je nieuwe kunst op ons boot uitoevenen !. Ach, ik weet niet of jij dat nu echt wel wilt hoor......hahahaha! Eerst maar eens oefenen op een huurboot....... Maar ik hou je aanbod zeker in overweging! Quote
Biersmurf Posted July 14, 2010 Posted July 14, 2010 Vakantiegroeten uit Finland! (met de kia) (t'is te zeggen: ik zit nu effe terug op het werk wegens omstandigheden maar zodra ik kan vlieg ik terug richting Suomi- normailter zitten we daar jaarlijks een maand) Quote
plunt Posted July 14, 2010 Posted July 14, 2010 Wij blijven thuis dit jaar, beetje klussen en dagtripjes maken. voor ierdereen die de weg op gaat, doe voorzichtig en een prettige vakantie Quote
c0de1 Posted July 15, 2010 Posted July 15, 2010 FIJNE VAKANTIE IEDEREEN EN VELE VEILIGE KILOMETERS IN DE KIA (mits je met de auto op vakantie gaat) Deze Kia Cee'd SW gaat 2 week naar Oostenrijk Quote
Smart Posted July 15, 2010 Posted July 15, 2010 FIJNE VAKANTIE IEDEREEN EN VELE VEILIGE KILOMETERS IN DE KIA (mits je met de auto op vakantie gaat)Deze Kia Cee'd SW gaat 2 week naar Oostenrijk En waar gaat de reis in Oostenrijk precies naar toe? Quote
nortukker Posted July 15, 2010 Posted July 15, 2010 En waar gaat de reis in Oostenrijk precies naar toe? Hallo allemaal, Ik ga over een maand 2 weken naar Noorwegen en neem mijn eigen sportvisboot mee achter m'n KIA SOUL CRDI. Dan zullen we eens kijken of hij het een beetje wil trekken daar in de mountains. Verder iedereen een goede en gezonde vakantie toegewenst. Quote
Marillion Posted July 15, 2010 Posted July 15, 2010 Wij gaan eerst 2 weken naar Kroatie ( dichtbij pula) , daarna gaan we nog een week naar Italie ( dichtbij Venetie). Iedereen alvast een fijne vakantie gewenst. Quote
c0de1 Posted July 15, 2010 Posted July 15, 2010 En waar gaat de reis in Oostenrijk precies naar toe? Naar het Steiermark gebied - Groebming / Schladming http://www.groebming.at/de/index.php Quote
Smart Posted July 15, 2010 Posted July 15, 2010 Naar het Steiermark gebied - Groebming / Schladming Nou, dat ziet er goed uit. Veel vakantieplezier. Wij zitten n Quote
c0de1 Posted July 16, 2010 Posted July 16, 2010 Nou, dat ziet er goed uit. Veel vakantieplezier.Wij zitten n Quote
Venga1 Posted July 16, 2010 Posted July 16, 2010 Nou, dat ziet er goed uit. Veel vakantieplezier.Wij zitten n Quote
Recommended Posts