avatar Posted July 15, 2010 Posted July 15, 2010 Sinds deze week heb ik het volgende probleem met mijn Cee'd SW van begin 2009. Als ik rem gaat de verlichting van het info display/airco/kmstand uit. Dit is bij uitgeschakeld stads- of dimlicht. Schakel ik dimlicht in en rem dan blijft de verlichting van de displays wel werken. Op dat moment werkt mijn cruise controll echter niet. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Een paar maand terug heb ik het probleem 1x gehad, nadat de auto voor een beurt bij de dealer was geweest. Toen ik de volgende dag de dealer wilde bellen was het probleem verdwenen. Nu doet het probleem zich al de hele week voor. De dealer gaf aan de komende drie weken geen tijd te hebben, dus probeer ik het hier maar eens. Quote
lausbub Posted July 15, 2010 Posted July 15, 2010 geen tijd, je moet er gewoon langs gaan. of naar andere dealer gaan Quote
avatar Posted July 19, 2010 Author Posted July 19, 2010 Vandaag belde de dealer terug. Ze weten welk onderdeel er vervangen moet worden en er is een afspraak gemaakt. Ik ben benieuwd Quote
Recommended Posts