Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Pioneer radio is geplaatst!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Ok ik ben geweest. Bij mijn maandelijkse som die ik betaal voor de (volledige) omnium van mijn wagen komt er een dikke 2 euro bij dus ongeveer 25 euro per jaar voor de radio.

Ik heb het factuur, dus radio , inbouwframe, stuurwiel interface, montagekosten etc etc alles samen dus geteld.

-Wat nu als ze de hele keet slopen en alles er uit halen??

Dan kost het mij een forfetaire kost van 200euro (niets meer of minder) en de rest word terug betaald.

Zo zit het in elkaar bij mijn verzekering. Die forfetaire kost is er op alles dus ook als ik een ongeval heb.

Alles bij elkaar gezien betalen ze niet alles terug. 200euro moet je altijd laten vallen.

En voor de 2 euro per maand extra kan je het maar beter even melden van je nieuwe radio aan de verzekraar.

Groeten Nick

aangepast door Arista
Geplaatst

Arista, met de verzekering is het idd bij mij net zo geregeld.

Ik heb alleen dan een eigen risico van 150 euro.

Ik heb bij de waarde van mijn auto ook de velgen laten opnemen en de extra luidsprekers.

Thnx voor de info over die inbouw kit. Ze hadden wel degelijk gelijk. Ik had alleen de standaard rand en die past niet volledig in de kia. Hij steekt dus ofwel uit of hij zit erg diep.

Heb nu ook het juiste inbouwsetje besteld.

Bedankt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...