Jump to content

Pioneer radio is geplaatst!

Arista

Recommended Posts

Hey,

Ik ben er echt blij mee dus ik post het hier ook maar eens hehe.:-P

De pioneer AHV-3200BT radio met ingebouwde Bluetooth carkit van parrot is eindelijk geplaatst. De orginele KIA stuurwielbediening werkt perfect. En het geluid (muziek - radio) is echt beter dan de orginele radio (omdat je het beter kan afstellen denk ik). Ook de carkit van parrot werkt echt zuiver en veel beter dan gedacht (micro is geplaats aan de achteruitkijk spiegel).

Ahja inbouwframe is ook soft touch zoals de rest van de middenconsole.

Wat foto's:

1.JPG

2.JPG

Het was een eindje rijden voor een belg naar Eindhoven maar de mannen van ACR Eindhoven hebben echt mooi werk geleverd! Bedankt daarvoor.

Geen los front. Enkel Kenwood heeft zoiets voor 2DIN radio dacht ik. Maar de auto staat 's nachts in de garage en als we ergens heen gaan altijd bewaakte overdekte parking. Als ze hem willen pikken ze hem toch met of zonder front. Die frontjes kunnen ze los toch ergens vast krijgen. En als man een 2 DIN front wegsteken in je jas of broek is ook niet echt handig want zo een 2 Din paneel is redelijk groot of ik moet met een handtas gaan rondlopen lol.

Groeten

Edited by Arista

Leuke vond ik aan deze radio dat je kan kiezen uit +160 kleuren zodatje de radio perfect kan laten matchen met de kleur van al de andere oranje knoppen.

De microfoon:

3.JPG

Edited by Arista

Ey, mooie radio!

Toevallig heb ik dezelfde gekocht ;)

Ik heb alleen wat problemen met het inbouwen.

Het extra mee geleverde afwerk randje van pioneer is voor mijn kia net enkele mm te groot. Heb jij bij de radio een extra kit gekocht om hem in te bouwen? Of paste bij jou het originele afwerk randje van pioneer?

Alvast bedankt!

Extra kit gekocht omdat deze kit een volledig ijzeren montage frame heeft dat vastgeschroefd zat ofzo. (of hebben ze me wijsgemaakt hehe). Het inbouwframe was rond de 69€ dacht ik .

Groeten

"Grappig" om te lezen.

Woon in Utrecht en daar is alles buiten een boerelulle standaard radio er binnen 2 weken echt uit.

Met onze i10 en Sportage hebben we daar gelukkig nog geen last van gehad.

(vanwege de brakke AB van de i10 heeft die auto meermalen, 's nachts van het slot af gestaan..)

Edited by bigwade

Ik let er toch echt altijd (zelfs voor de radio er in zat) waar ik de wagen plaats. Nooit openbare parking ofzo maar altijd in bewaakte garage en 's nachts staat hij steeds mooi in zijn slaapkamer (garage). Ik kan wel begrijpen dat als je in een stad woont die mogelijkheid niet hebt van de garage en hem steeds bewaakt (betalend) te zetten. En vroeger t.o.v. nu is nog een groot verschil. Hoeveel mensen rijden er niet rond met after market GPS of met schermpjes in de hoofdsteunen voor de kinderen etc. etc.

Groeten

Zalig speelgoed!! Proficiat met de aankoop en mooie installatie!

Ik zoek ook nog iets dat compatibel is met de standaard-stuurwielbediening.

Heeft deze ook Ipod-aansluiting? Ik vermoed van wel...?

Heeft Ipod aansturing en zelfs video van op Ipod + de standaard-stuurwielbediening van mijn Kia cee'd werkt perfect! Zeker een aanrader ook kwa prijs zit deze radio zeer goed.

Groeten

Nick

Edited by Arista

mooi mooi, ook eens overwegen dan. ;)

Kijk ook eens naar de Kenwood DNX serie.

Ik heb destijds de DNX 5240 omdat die (o.a) dual zone ondersteunt en de Pioneer niet.

Je kunt tegelijk een video afspelen op het achterste scherm, navigeren en de radio luisteren.

Werkt met iPod en iPhone maar kan ook prima met een USB HDD overweg.

Het is ook leuk om de zenec toestellen in het oog te houden. Deze zijn vaak voordeliger en even uitgebreid of zelfs uitgebreider en kwalitatief zeer goed.

Zelf heb ik ook een zenec toestel en ik ben erg over te spreken (gebruik hem voor hi-end installatie)

link: hier

Guest Jantje
Extra kit gekocht omdat deze kit een volledig ijzeren montage frame heeft dat vastgeschroefd zat ofzo. (of hebben ze me wijsgemaakt hehe). Het inbouwframe was rond de 69

Hoop dat jij meer geluk hebt dan mij. Ik had de laaste nieuwe pioneer erin zitten en alarm klasse-3 en jawel 6 maanden later was me pioneer toch echt eruit gehaald. Hoop schade en ellende.

Er zijn meerdere 2-din te koop met losse fronten zo en zo van JVC de KW-NX700 en KW-NT1 hebben beide een afneembaar front.

Greetz,

Ursin

Kijk ook eens naar de Kenwood DNX serie.

Ik heb destijds de DNX 5240 omdat die (o.a) dual zone ondersteunt en de Pioneer niet.

Je kunt tegelijk een video afspelen op het achterste scherm, navigeren en de radio luisteren.

Werkt met iPod en iPhone maar kan ook prima met een USB HDD overweg.

Deze Pioneer beschikt ook over dual zone controle.

Groete Nick

Ivm voor al de mensen die bang zijn voor meneer de pikkedief. Ik heb net naar mijn verzekering gebeld en ik moest langs komen met een factuur van de radio zodat ze dit bij in mijn omnium konden stoppen. Moest er ooit eventuele diefstal zijn dan betalen zij netjes alles terug inc schade aan de auto ofzo.

Groeten Nick

Ja klopt ze betalen alles terug, radio -**% aangezien die nu gebruikt is, dashboard enz repareren ze volledig en jawel de inbouw van een eventueel nieuwe radio zijn voor uw eigen kosten.

Ik heb dit geintje al meegemaakt en kreeg mooi de rekening gepresenteerd voor de inbouw van een nieuwe radio, dit terwijl het ook gewoon bij de dealer is gedaan.

Zei ook gelijk tegen de verzekering, en daarom hebben wij een alarm klasse-3 en extra verhoging genomen op de accesoires en dan nog kan ik betalen..... :?

Guest Jantje

Arista, heb jij ISG op je auto?

Ik heb al een tijdje het probleem met de radio en de ISG functie terwijl het eerst altijd goed werkte tot de dc converter vervangen werd.

En nu stelt de dealer dat kia aanraadt dat er geen andere radio's geplaatst worden omdat de dc converter dit niet aankan?