marinus54 Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Aangezien ze mijn vorige auto (Ford Focus) platgereden hebben op de A4, was ik noodgedwongen een andere auto te kopen. Bij de plaatselijke autozaak hadden ze een Kia Carens uit 2003 staan en na een proefrit was ik overtuigd dat dit hem zou worden. Wel ff wennen na een Ford zeg! Maar hij bevalt prima, mankeert niets aan de auto. Behalve de rolhoes, die kan ik niet goed vastzetten omdat de houders waar hij in hangt kapot zijn, de houders als hij ingeschoven is bedoel ik, niet bij de achterklep, die niet. Misschien dat iemand nog zoiets heeft liggen? Ik hoop veel plezier te hebben met deze wagen. Quote
bigwade Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Welkom hier, wederom een krasse Kia Knar van 2003. Goed om te lezen dat die het nog prima doen. Veel plezier met je auto ! Vragen, stel ze gerust en gebruik ook de zoekfunctie op dit forum Suc6 Quote
Smart Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Marinus, welkom op het forum! Veel lees- en postplezier toegewenst! Quote
Recommended Posts