Jump to content

Bluetooth error op display, geen contacten in adresbook

Recommended Posts

Posted

In de pro_cee'd se7en kreeg ik een bluetooth error. Na wegklikken van de foutmelding weer succesvol contact gezocht met m'n nokia 6021.

Hoe errors ontstaan is mij nog niet duidelijk, ze zijn bijna niet te reproduceren. Het media systeem lijkt zich wel makkelijk te herstellen en loopt niet vast bij een foutmelding.

De bluetooth verbindingskwaliteit verschilt en is mede afhankelijk van het mobieltje van de ontvanger. De microfoon zit vrijwel boven je hoofd, erin spreken of langzamer praten kan helpen.

Wie nog meer ervaringen met foutmeldingen op hetdisplay of tips om verbindingskwaliteit te verhogen of errors te voorkomen?

Posted
Wie nog meer ervaringen met foutmeldingen op hetdisplay of tips om verbindingskwaliteit te verhogen of errors te voorkomen?

Voor de kwaliteit: Heb je de software update geinstalleerd? (Te downloaden op MijnKia.nl, of op te halen bij de dealer)

Posted
Voor de kwaliteit: Heb je de software update geinstalleerd? (Te downloaden op MijnKia.nl, of op te halen bij de dealer)

Software kan ik op Mijnkia niet meer vinden (heb de update wel al erop gezet bij release). Is de update er niet vanaf gehaald, omdat deze bij een aantal gebruikers problemen opleverde??

Posted
Software kan ik op Mijnkia niet meer vinden (heb de update wel al erop gezet bij release). Is de update er niet vanaf gehaald, omdat deze bij een aantal gebruikers problemen opleverde??

Als je na het inloggen een keer op F5 druk, komt de pagina tevoorschijn.(met Internet Explorer)