Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Vraagje, ik heb de raamlijsten er vorig jaar ook op laten zetten. Ik heb ook een zwarte 2.4 Executive. Deze lieten steeds los.

Meestal binnen een dag. Dealer heeft ze in totaal 3x vast gezet en toen de moed opgegeven en ze eraf gerukt. Ik had ze nog niet betaald, dus afhandelingsproblemen had ik gelukkig dus niet.

Nu is mijn vraag, blijven ze nu wel zitten?

Ik vindt ze nl. wel netjes staan. Tevens wil ik ook de led-stadsverlichting aanschaffen. Ziet dit er degelijk uit?

Geplaatst
Hallo,

Vraagje, ik heb de raamlijsten er vorig jaar ook op laten zetten. Ik heb ook een zwarte 2.4 Executive. Deze lieten steeds los.

Meestal binnen een dag. Dealer heeft ze in totaal 3x vast gezet en toen de moed opgegeven en ze eraf gerukt. Ik had ze nog niet betaald, dus afhandelingsproblemen had ik gelukkig dus niet.

Nu is mijn vraag, blijven ze nu wel zitten?

Ik vindt ze nl. wel netjes staan. Tevens wil ik ook de led-stadsverlichting aanschaffen. Ziet dit er degelijk uit?

Ik ben er zelfs even voor naar buitengelopen. Ook na sneeuw, ijs, koude, warmte en een aantal wasstraat behandelingen zitten ze er nog apestrak op. Het blijkt dus toch een kwestie van op de juiste manier plakken te zijn, zoals ik al eerder beschreef.

En die LED's....Ik vond ze er perfect uitzien. Heb ze besteld maar ze staan al in backorder. Levering is vooralsnog onbekend.

Zie ook: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=6182

Geplaatst (aangepast)

Voor de raamlijsten ga ik dan toch eens met de dealer praten hoe hij er over denkt. het is tenslotte alweer bijna een jaar geleden en mischien dat men nu weet hoe te bevestigen. Laat het wel weten.

Ik ga ook de Led-verlichting bestellen. ziet er zo te zien gelikt uit. Ik heb trouwens in mei 20 inch velgen met Vredestein banden eronder laten monteren. Grote auto horen grote wielen onder .Het zijn Lenso granzo velgen. ziet er stoer uit. Zijn geen kitserige wielen en blijven netjes binnen de wielkasten.Zet er eerdaags wel een paar foto's op. Ik vindt de originele velgen wel mooi maar een beetje ielig onder deze auto. Deze heb ik gebruikt om er winterbanden om te gooien.

aangepast door van.bemmelen
was niet tevreden

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...