pro-ceed-laaf Posted July 30, 2010 Posted July 30, 2010 Ik heb sinds van de week een kras in mijn voor ruit en het komt van de ruiten wisser een koreltje zand of zo ! nou was mijn vraag of je die er zelf uit kan poetsen want het zit precies ik het gezichts veld lekker irritant ik ben er al meer naar een de dealer geweest en die konden er ook niet veel mee ja een nieuwe ruit laten plaatsen nou dat vond ik wel te vergaan op een auto van 7 maanden oud heeft iemand hier ervaring me dan hoor ik het graag Mvg pro-ceed-laaf Quote
Guest Jantje Posted July 30, 2010 Posted July 30, 2010 probeer eens of ze bij bijvoorbeeld carglass je ruit kunnen polijsten? Quote
bigwade Posted July 30, 2010 Posted July 30, 2010 (edited) Mij AR verzekering loopt bij Kia en daar vinden ze dat je voor ruitschade bij voorkeur de dealer moet zijn.... Nu heb ik al wat mindere reviews gezien over de Kia dealer in Oosterhout (met name natraject en slechte werkplaats zie: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=4461 en dan ook door naar pagina 2 !) dus ik zou het even bij een andere dealer proberen. Breda schijnt een hele goeie te zijn Suc6 Edited July 30, 2010 by bigwade link Quote
Smart Posted July 30, 2010 Posted July 30, 2010 Moet toch wel een hele bijzonder dealer zijn daaro in Breda........! Quote
Peterrrrr Posted August 3, 2010 Posted August 3, 2010 Heb ik ook gehoord.... vooral de verkoop schijnt Quote
Guest Jantje Posted August 3, 2010 Posted August 3, 2010 Op dit forum is toch al een aantal keer een slecht verhaal over de dealer in Oosterhout geweest volgens mij.. Quote
lund 1775 Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 de (gg) glas garage kan je ruit polijsten dat gebeurt met een polijstrobot (komt geen mensen handen aan te past) kosten Quote
Recommended Posts