Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb sinds van de week een kras in mijn voor ruit :( en het komt van de ruiten wisser een koreltje zand of zo !

nou was mijn vraag of je die er zelf uit kan poetsen

want het zit precies ik het gezichts veld lekker irritant

ik ben er al meer naar een de dealer geweest en die konden er ook niet veel mee ja een nieuwe ruit laten plaatsen nou dat vond ik wel te vergaan op een auto van 7 maanden oud heeft iemand hier ervaring me

dan hoor ik het graag

Mvg pro-ceed-laaf

Geplaatst

probeer eens of ze bij bijvoorbeeld carglass je ruit kunnen polijsten?

Geplaatst (aangepast)

Mij AR verzekering loopt bij Kia en daar vinden ze dat je voor ruitschade bij voorkeur de dealer moet zijn....

Nu heb ik al wat mindere reviews gezien over de Kia dealer in Oosterhout (met name natraject en slechte werkplaats zie: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=4461 en dan ook door naar pagina 2 !) dus ik zou het even bij een andere dealer proberen.

Breda schijnt een hele goeie te zijn :wink:

Suc6

aangepast door bigwade
link
Geplaatst

Moet toch wel een hele bijzonder dealer zijn daaro in Breda........!:wink:

Geplaatst

Op dit forum is toch al een aantal keer een slecht verhaal over de dealer in Oosterhout geweest volgens mij..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...