pilsenga Posted August 1, 2010 Posted August 1, 2010 Net een nieuwe KIA Venga opgehaald en al direct de melding "Program memory is critically low. You must select one task to terminate or increase the amount of program memory if availeble" o wraith o postion o blue (het rondje voor wraith is zwart) Alles is geblokkeerd: navigatie, telefoon etc. Na een paar uurtjes was de melding weg, maar de volgende dag kwam die weer terug. Voor ik naar de dealer stap: Heeft iemand ervaring met deze melding en wellicht een oplossing ? Quote
jspreij Posted September 22, 2012 Posted September 22, 2012 Herkenbaar.......heb je veel contacten in je telefoon staan? Dat is bij mij de reden voor de foutmelding nl. Quote
Specialmade Posted September 22, 2012 Posted September 22, 2012 Herkenbaar.......heb je veel contacten in je telefoon staan? Dat is bij mij de reden voor de foutmelding nl. Hoeveel adressen heb je dan in je telefoon staan. Ik heb 739 (zakelijke/privé) adressen in mijn telefoon staan maar heb geen problemen met deze foutmelding. Voorheen heb ik de melding die Pilsenga omschrijft ook wel eens gehad maar na een firmware update heb ik deze melding (gelukkig) niet meer gezien. Ik heb hier op het forum iets gezien van het resetten dmv je vinger een bepaalde tijd op het scherm te houden en dat dan alles weer werkt. Kan het zo snel niet vinden. Grtz. Specialmade Quote
Recommended Posts