snackey Geplaatst 4 Augustus, 2010 Geplaatst 4 Augustus, 2010 Ik heb speciaal geen navigatie genomen in de ProCeed, omdat ik een Zumo 660 heb. Deze had ik gemonteerd, met de bijgeleverde ronde voet, op het dashboard. (links in het hoekje). Met het extreme weer van de afgeloen periode, is deze steun (schijf) losgelaten. Eigenlijk is het dashboard niet vlak genoeg voor een goede montage. Iemand een suggestie?. Plakken op het raam (zuignap) vind ik persoonlijk niet mooi. Quote
Alex VB Geplaatst 4 Augustus, 2010 Geplaatst 4 Augustus, 2010 Het plakken op je voorruit is inderdaad misschien niet mooi, maar waar wil je hem anders plakken? Het dashboard is zoals je zegt niet echt vlak te noemen.. Ik heb bij iemand gezien dat deze persoon zijn GPS/navigatie onder/achter zijn achteruitkijkspiegel "plakte" Velen doen de navi ook links in de hoek.. Quote
Gast Jantje Geplaatst 4 Augustus, 2010 Geplaatst 4 Augustus, 2010 gewoon het hele nederlandse wegennet uit je koppie leren Quote
KIASOULAP Geplaatst 4 Augustus, 2010 Geplaatst 4 Augustus, 2010 Bij Halfords verkopen ze houders voor op de ventilatie-openingen op het dashboard. Diverse uitvoeringen daar. Ideaal, geen geboor of geplak op het dashboard. Suc7:smile: Quote
Remko .me Geplaatst 4 Augustus, 2010 Geplaatst 4 Augustus, 2010 (aangepast) Ik gebruik in mijn venga de brodit proclip, echt super en heel erg aan te raden. Montage makkelijk. Voor jou zijn er twee oplossingen, in het midden of links bij het raam, ik vind persoonlijk links fijner. http://www.broditcenter.nl/proclip-kia-cee-d-10-center-mount-854434.html http://www.broditcenter.nl/804435-proclip-kia-cee-d-10.html Voor 19 euro + je opzetstuk voor je navigatie ben je klaar. Plaatsen hoef je niet te boren. Als je eventuele foto's wilt zien van mijn tomtom in mijn auto zal ik ze op verzoek plaatsen. 4 Augustus, 2010 aangepast door Chrones Quote
snackey Geplaatst 4 Augustus, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 Augustus, 2010 Dank voor de reacties. Chrones die Brodit had ik al gezien (netjes dat je de moeite hebt genomen het plaatje te plaatsen). Maar zo'n clip vind ik niet mooi als je de garmin niet gebruikt. Te opvallend. Voorlopig maar geplaatst op de ruit aan de linkerkant. Quote
Kia_sprtg Geplaatst 21 September, 2010 Geplaatst 21 September, 2010 Hoi, kan je misschien eens een foto plaatsen van jouw Brodit? Gebruik je die icm een iPhone toevallig? En is het een beetje te lezen, daar rechts van het stuur (zit je niet met je handen in de weg?). Heb hem nu zelf met zon clipje in het rechter ventilatiegat, maar dat ie wel weer erg ver weg "In" het linkerventilatiegat zou hij niet passen, want te dicht op het stuur. Die clip zoals op die eerste foto lijkt me mooi. Hoe werkt zoiets eigenlijk, kan je dat zelf installeren? Quote
fagus Geplaatst 6 Juni, 2011 Geplaatst 6 Juni, 2011 http://www.gps.nl/gps_car_cushion.html werkt perfect en zo ga ik mijn 660 ook in de auto gebruiken fagus Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.