Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste mensen,

Al enige tijd ben ik aan het kijken voor de SW en volg ik trouw het forum. Nu ik zaterdag een proefrit ga maken ben ik mij in de prijzen aan het verdiepen. Het 2010 sw ex model kostte in januari nog 19.495.

Nu is die prijs in juli (2011 sw ex model) 20.595 geworden. Dit zou komen door de nu standaard ESC. OK, zou kunnen, geen probleem.

Maar nu biedt men het zelfde 2010 voorraad model aan met volgens de Kia-site: profijt van extra voordeel. Echter dezelfde auto van januari kost nu 19.795.

Heb ik wat gemist het afgelopen half jaar? Is hier een reden voor of zal dit een extra korting gaan opleveren?:D

Gegroet

Guest Jantje
Posted

weet je zeker dat het het zelfde model is?

Het kan ook om het 2010 model gaan waarop de ESC nog niet standaard was.. oftewel zo snel mogelijk je "verouderde" voorraad eruit werken.

Posted

Kia heeft sinds juni van dit jaar al 3 x de prijzen voor de Cee'd aangepast. Mijn bestelde Ceed SW X-ecutive is inmiddels € 1200 duurder geworden.

De "verouderde" voorraad geldt alleen voor de instapmodellen.

Posted

Ik kreeg op een voorraadmodel inderdaad nog een korting; stond zelf ook verbaasd van de prijsverschillen. Ik dacht dat het se7en business pakket (300 euro) twee maal was gerekend...