pro-ceed-laaf Posted August 21, 2010 Posted August 21, 2010 Hallo kia rijders wat ik nu weer heb meegemaakt slaat alles ! Ik beneen weekend je weg geweest naar een camping bij vrienden Ik kom daar aan en moest mijn pro ceed op een onbewaakte parkeer plaats zetten was er niet blij ! Maar ja ik dacht nou toe dan maar nou naar dat weekend kom ik weer bij mijn auto en wat zie ik tot mijn schrik er zitten allemaal deuken ik mijn dak dus ik loop snel rond mijn auto om te zien dat er nog meer schade was maar dat gelukkig niet ik weer snel naar mijn vriende toe om het te gaan vertellen en die gingen mee kijken en die zijde je moet er mee naar receptie en het verhaal vertelt en je raad nooit wat hij zij dat het mij probleem was want het was parkeren op eigen risico wat ik toen nog niet wist !nou ik dacht dat ik gek werd! nou ze kunnen dus nergen met hum tengels van af blijven nou dit wilde ik even kwijt hoor Gr Pro-ceed-laaf Quote
scorpioshuma Posted August 21, 2010 Posted August 21, 2010 Dit hoeft geen mensenwerk te zijn. Ik weet niet hoe groot de deuken zijn, maar kan ook veroorzaakt worden door bijv eksters en stenen die ze meenemen. Quote
Alex VB Posted August 22, 2010 Posted August 22, 2010 Parkeren op eigen risico is kul. Je staat nl. op een prive terrein en die persoon is verantwoordelijk ervoor dat zijn bezoekers geen schade lopen. Het is nl. te vergelijken als jij ergens bij familie op bezoek bent of bij vriendenen de zoon of dochter maakt een kras met het stuur op je fiets. Dan betaald de verzekering van je familie toch ook de schade? Er is zelfs een paar jaar geleden een rechterlijke uitspraak geweest over dit soort kwesties. Wie heeft het verhaal niet gehoord van de inbreker op het bedrijven terrein een ongeval krijgt en waarvoor het bedrijf moest betalen? De rechter heeft de uitspraak gedaan dat het bedrijf daarvoor verantwoordelijk was. Ondanks dat deze het art. 461 bordje overal hadden hangen. Dus terug naar die camping eigenaar en hem maar even vertellen hoe de vork in de steel zit en sowieso je rechtsbijstand inschakelen. Zij kunnen je verder helpen in deze zaak. Quote
Recommended Posts