mex Posted August 23, 2010 Posted August 23, 2010 beste kia rijders vanaf vandaag gaat bij mij steeds als ik stevig rem het lampje van de handrem/rem branden heeft iemand hier ook last van ga morgen wel even naar dealer wnt auto is pas maand oud en 1200 km op teller dus volgens mij kan het niet aan remvloeistof liggen Quote
patten Posted August 23, 2010 Posted August 23, 2010 Dat heb ik in het verleden ook al eens gehad met een nieuwe auto. Was ook te weinig vloeistof.... En nieuw zegt ook niet alles. Mijn Cee'd (toen ook nieuw) had een ontwasem/airco probleem, er zat te weinig vulling in het systeem bleek achteraf. Quote
OutOfFocus Posted August 24, 2010 Posted August 24, 2010 beste kia rijdersvanaf vandaag gaat bij mij steeds als ik stevig rem het lampje van de handrem/rem branden heeft iemand hier ook last van ga morgen wel even naar dealer wnt auto is pas maand oud en 1200 km op teller dus volgens mij kan het niet aan remvloeistof liggen Was daar niet die terugroep actie voor de hoofdremcylinder voor ?? Een goed werkend remsysteem is vrij belangrijk dus ik zou meteen terug naar de garage gaan. Quote
Recommended Posts