casperrrr Posted July 15, 2006 Posted July 15, 2006 Hoi Ik zal me eerst even voorstellen ik ben casper en ik ben de trotse bezitter van een rio uit 2001 Ik ben nu bezig met de auto een grote beurt te geven en ontdekte net olie op ??n van de bougies (de 3e). Best veel want hetd roop ervan af en als je het gat inkijkt dan zie je de olie liggen. Het is verse olie. Wat kan dat zijn? De kleppen? De zuigerveer? Alvast hartelijk dank voor de hulp. Met groet, Casper Quote
LeFouduVolant. Posted July 15, 2006 Posted July 15, 2006 Hoi Ik zal me eerst even voorstellen ik ben casper en ik ben de trotse bezitter van een rio uit 2001 Ik ben nu bezig met de auto een grote beurt te geven en ontdekte net olie op ??n van de bougies (de 3e). Best veel want hetd roop ervan af en als je het gat inkijkt dan zie je de olie liggen. Het is verse olie. Wat kan dat zijn? De kleppen? De zuigerveer? Alvast hartelijk dank voor de hulp. Met groet, Casper Kleppendekselpakking ... ( joint casse souppape ) Keep things up ... Quote
Rio-man Posted July 30, 2006 Posted July 30, 2006 lijkt idd op een kapotte pakking of iets dergelijks. Als ik jou was zou ik de auto even na laten kijken bij een dealer want dit kan nooit goed zijn... Quote
Recommended Posts