hamawomili Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 Ik heb een nieuwe Sorento Excutive besteld maar twijfel nog over de kleur bekleding. De dealer raadt mij Steel Black aan maar Splendor Beige lijkt mij heel mooi in combinatie met de Java Brown carrosseriekleur. Wie kan mij adviseren of heeft zelf de beige bekleding? Quote
Vrieswijk Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 Kwestie van smaak. Wij hebben in juni een Sorento besteld. Zwarte bekleding vonden we erg saai, dus werd het beige leer. Als autokleur hebben we de Muscle beige. Succes met je keuze. Andr Quote
Dino Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 Ze hebben nu toch een aanbieding voor 995,- (traveller pack) lederen bekleding met navigatie. Kleur leer is zwart met antreciet. Zie http://www.kia.nl/news/actions/kia-sorento-traveller-pack.aspx Quote
hamawomili Posted September 13, 2010 Author Posted September 13, 2010 Traveller Pack is alleen op de 2.4 benzine, niet op de diesel. Quote
Dino Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 (edited) Je hebt helemaal gelijk, was mij nog niet opgevallen. Wel mooi, ik rijd sinds 3 weken in de diesel en werd door collega's al aangesproken op deze aanbieding, zo van: 'was je toch te vroeg met bestellen h Edited September 13, 2010 by Dino Quote
Recommended Posts