bowie97 Geplaatst 13 September, 2010 Geplaatst 13 September, 2010 Al een tijdje lid maar nog niet voorgesteld, bij deze. Ik heb nu mijn 2e Sportage en ik moet zeggen dat deze is iets zuiniger is als de vorige het scheelt bijna 2 L op de 100km. Ik heb de X-clusive first edition Machine Silver 2.0 benzine. Quote
plasmadesign Geplaatst 13 September, 2010 Geplaatst 13 September, 2010 Hoi Bowie97. Proficiat met je Sportage en welkom bij de Kia-club. Heb je ook een paar mooie foto's voor ons om te bewonderen? Gr, Theo W. Peters, Cuijk Quote
bigwade Geplaatst 13 September, 2010 Geplaatst 13 September, 2010 Ik heb nu mijn 2e Sportage en ik moet zeggen dat deze is iets zuiniger is als de vorige het scheelt bijna 2 L op de 100km. Ik heb de X-clusive first edition Machine Silver 2.0 benzine. Kun je deze http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5267 even invullen en zo nu en dan updaten naar mate de auto meer is ingereden ? Zelfde vraag voor plasmadesign Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.